اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تلاش‌های ونزوئلا در جهت پیشبرد حقوق مردم غزه

رئیس‌جمهور ونزوئلا در کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های بین‌المللی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر تلاش‌های ونزوئلا در جهت پیشبرد حقوق مردم فلسطین تاکید کرد.

تلاش‌های ونزوئلا در جهت پیشبرد حقوق مردم غزه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا گفت: تلاش‌های ونزوئلا مبنی بر اعمال فشارهایی به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای کمک به مردم فلسطین در ارتباط با کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه می‌باشد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: رئیس جمهور ونزوئلا اطمینان داد که دولت ونزوئلا برای دفاع و پیشبرد حقوق مردم فلسطین، با تعهد و شجاعت وارد عمل شده است؛ همچنین بر تلاش‌های کشور خود در حوزه‌های دیپلماتیک و سیاسی در این زمینه تاکید کرد.

«مادورو» خاطر نشان کرد : آنچه را که ما برای فلسطین انجام می‌دهیم، هرگز به اندازه کافی نخواهد بود.

وی از اتحادیه عرب خواست رسیدگی به این بحران را در سازمان ملل متحد عهده‌دار شوند و معیارهایی را برای وادار ساختن اسرائیل در جهت متوقف ساختن کشتار جنایتکارانه‌شان بر علیه مردم فلسطین که بیش از 2 هفته در پیش گرفته‌اند، وضع کنند.

رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه افزود که تنها رسانه‌هایی در جهان در برابر این مسئله ساکت مانده‌اند که تحت سلطه اسرائیل و آمریکا هستند.

«مادورو» در پایان سخنانش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: اسرائیل موظف است آنچه را که در شورای امنیت سازمان ملل متحد وضع می‌گردد، اطاعت کند.

به گزارش فارس، رژیم صهیونیستی از 7 جولای (16 تیر) حملات هوایی متجاوزانه خود را در برابر نوار غزه در پیش گرفته که تاکنون بیش از 718 کشته و 4 هزار و 563 مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول