اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

نشست هیأت نمایندگان آرژانتین با قاضی پرونده صندوق کرکس

هیأت نمایندگان آرژانتینی جهت بررسی پرونده صندوق کرکس و کسب راه حلی برای جلوگیری از بروز اختلافات و شکایات علیه آرژانتین با قاضی این پرونده به مذاکره خواهند پرداخت.

نشست هیأت نمایندگان آرژانتین با قاضی پرونده صندوق کرکس

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «خورخه کاپیتانیچ» رئیس هیئت نمایندگان اعزامی آرژانتین به نیویورک اعلام کرد که امروز با «توماس گریسا» قاضی پرونده صندوق کرکس جهت رسیدن به توافقی به منظور جلوگیری از ایجاد شکایات قانونی علیه آرژانتین به مذاکره خواهد پرداخت.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: «کاپیتانیچ» در این خصوص تأکید کرد که دولت آرژانتین همچنان آماده هرگونه مذاکرات عادلانه و قانونی با مسئولان صندوق کرکس می‌باشد و قصد دارد که تحت این مذاکرات در رابطه با حقوق تمامی طلبکاران خود به گفت‌و‌گو بپردازد.

وی در سخنان خود اعلام کرد که دولت «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین از «گریسا» می‌خواهد تا با صدور حکمی عادلانه با آرژانتین در رابطه با این پرونده و رویارویی با دیگر طلبکارانش همکاری کند.

«کاپیتانیچ» در پایان خاطرنشان کرد که آرژانتین در پرداخت بدهی‌های خود راسخ و صادق بوده و این مسئولان صندوق کرکس هستند که با صدور حکم‌هایی علیه این کشور بر روی تعهد آرژانتین در پرداخت بدهی‌هایش تأثیر منفی می‌گذارند.

به گزارش فارس، دیوان عالی آمریکا تاکنون 2 بار به نفع این صندوق حکم صادر کرده و آرژانتین را مجبور به پرداخت 100 درصد ارزش اوراق قرضه خریداری شده توسط صندوق کرکس کرده است.

صندوق کرکس به کشورهایی که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند وام داده اما با ادعای پس گرفتن مبلغ گزافی از این کشورها، آن‌ها را با بحرانی دیگر روبرو کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول