اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

عضو جریان مردمی مصر در گفت‌وگو با فارس:

نیروهای ملی‌ -‌ مردمی مصر از ملت فلسطین حمایت کنند

عضو مجلس امنای جریان مردمی مصر از نیروهای ملی – مردمی این کشور خواست از ملت فلسطین حمایت کنند و در پشت آنها بایستند.

نیروهای ملی‌ -‌ مردمی مصر از ملت فلسطین حمایت کنند

قاضی «عمر الشال»، عضو جریان مردمی مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره از تمام نیروهای ملی – مردمی مصر خواست برای توقف تجاوز ددمنشانه اشغالگران صهیونیستی به تمام اراضی فلسطینی اقدام کنند و با ایستادن پشت فلسطینیان از ارائه هرگونه کمک به آنها دریغ نکنند.

الشال در ادامه نسبت به ربوده شدن انتفاضه و سوء استفاده از آن و محدود و محصور کردن رویارویی‌ها بین نوار غزه و ارتش رژیم صهیونیستی تا به این طریق نیروهای مقاومت وادار به گفت‌وگو و مذاکره شوند و خارج کردن انتفاضه از معنا و مفهوم واقعی آن یعنی آزادی سرزمین‌های اشغالی، هشدار داد.

الشال تصریح کرد: نباید رویارویی‌ها با اشغالگران صهیونیست تنها محدود به نوار غزه باشد، بلکه باید مابقی شهرهای فلسطینی را در برگیرد که در گذشته شاهد آن بودیم و رزمندگان مقاومت در این راه مختار هستند، از هر شیوه و خط مشی که موجب روشن نگه داشتن شعله انتفاضه باشد تا اهداف مورد نظر آنها را در این مرحله سخت محقق کند، استفاده کنند.

وی ادامه داد:‌ همه ما باید این امر را مد نظر داشته باشیم که این رویارویی را از بُعد مذهبی که رژیم‌های عربی منطقه درصدد اینگونه جلوه دادن آن هستند، خارج کنیم.

قاضی الشال افزود: ملت فلسطین هم اکنون سنگ بنای انتفاضه‌ای را نهاده که اغلب طیف‌ها و قشرهای فلسطینیان را فراگرفته و درپی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد نوار شده و اکنون پای به سرزمین‌های اشغالی گذاشته تا یادآور قهرمانی‌ها و شجاعت‌های مردم فلسطین در رویارویی با اشغالگران غاصب باشد و ما از این انتفاضه استقبال و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول