اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

یک مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

تماس‌هایی در خصوص آتش‌بس گرفته نشده/ توافقنامه 2012 فاقد ارزش است

قائم مقام دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه تماس‌هایی در خصوص آتش‌بس گرفته نشده است، توافقنامه آتش‌بس سال 2012 میلادی را فاقد هرگونه ارزش دانست.

تماس‌هایی در خصوص آتش‌بس گرفته نشده/ توافقنامه 2012 فاقد ارزش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، «زیاد النخاله»، قائم مقام دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از‌ آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در غزه قرار گرفت، تاکید کرد که تاکنون هیچ‌گونه تماس جدیدی در خصوص آتش‌بس گرفته نشده و خبرهایی که در این خصوص منتشر تنها خبرهای رسانه‌ای بوده و هیچ‌گونه گفت‌وگو و سخن جدی انجان نشده است.

النخاله نسبت به شرایط اسفبار حاکم بر میدان هشدار داد، به ویژه آنکه به گفته وی همه از راه حل وتوافق آتش بسی مشابه سال 2012 میلادی سخن می‌گویند، درحالی‌ که آن راه حل و آتش بس پایان یافته تلقی می‌شود و زمان اجرای آن گذشته، چون رژیم صهیونیستی به آن متعهد و پایبند نبوده است.

قائم مقام دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این جنگ تمام آنچه را که درباره ضامن‌ها و وکلای توافقنامه‌های آتش بس گفته می‌شده، را ساقط کرد و بی‌شک مقاومت به تنهایی ضامن و وکیل است و مردان آن نشانه‌ها و شروط هر توافقنامه‌ای را در آینده ترسیم خواهند کرد و ممکن نیست، توافقنامه‌ای امضا شود که در آن محاصره اهالی ما در نوار غزه ادامه داشته باشد.

النخاله خاطر نشان کرد که ما شاهد مرحله و افقی جدید هستیم که مقاومت آن را ترسیم کرده و این نبرد افق‌های جدید و گسترده‌ای را پیش روی ملت فلسطینی گشوده و باید براساس آن تعامل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول