اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

سفر مشهد مقدس هدیه بخش کودک نمایشگاه قرآن به بچه‌ها

در بخش کودک نمایشگاه قرآن کریم به قید قرعه به تعدادی از بچه‌ها سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه والدین اهدا می‌شود.

سفر مشهد مقدس هدیه بخش کودک نمایشگاه قرآن به بچه‌ها

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، بخش کودک نمایشگاه قرآن با برپایی غرفه‌هایی در موضوعات مختلف آموزشی و سرگرمی به فعالیت در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم پرداخته است.

در این بخش غرفه‌ای با موضوع کار دستی وجود دارد که بچه‌ها با حضور در آنجا به ساخت کاردستی با موضوعاتی که به آنها ارائه می‌شود می‌پردازند. غرفه دیگر این بخش معرفی‌ها نام دارد که به معرفی مشاهیر و بزرگان اسلام و همچنین کودکانی که در اسلام مقدس هستند می‌پردازند.

در غرفه‌های دیگر این بخش کارهایی مانند قصه‌گویی، خوشنویسی، نقاشی، شعرخوانی، سفالگری، انیمیشن، فعالیت‌های مذهبی و سبک زندگی و غرفه بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان عرضه شده که با استقبال بالای آنها روبروست.

در وسط این بخش تعدادی کتاب مانند تکه‌ای از دریا، دختر نارنج و ترنج، رازهایی در باد، مدرسه نهج‌البلاغه، او به همه چیز آگاه است به نمایشگاه گذاشته شده است.

یکی از آیتم‌های جالب این بخش نام‌نویسی از کودکان به منظور اعزام به سفر معنوی مشهد مقدس است به این صورت که فرم‌هایی طراحی شده که در آن نام کودک و شماره تماس والدین در آن نوشته می‌شود و به قید قرعه تعدادی از بچه‌ها به همراه والدین به سفر مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول