اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس ستاد مرکزی تیم عبدالله:

هیچ معامله‌ای در روند انتخابات نکرده‌ایم

رئیس مرکزی ستاد انتخاباتی «عبدالله عبدالله» کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان با رد شایعاتی مبنی بر آغاز معامله‎گری از سوی این تیم گفت: هیچ معامله‌ای در روند انتخابات انجام نداده‌ایم.

هیچ معامله‌ای در روند انتخابات نکرده‌ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «نصرالله بریالی ارسلایی» رئیس ستاد مرکزی تیم انتخاباتی عبدالله، کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با رسانه‌ها هر نوع معامله توسط این تیم انتخاباتی را رد کرد.

ارسلایی افزود: شایعاتی مبنی بر اینکه تیم انتخاباتی عبدالله برای پایان روند انتخابات به نفع «اشرف‎غنی احمدزی»، معامله پولی کرده و چند وزارتخانه را نیز طلب کرده، نادرست است و از سوی دشمنان این کشور برای تشویش اذهان عمومی منتشر شده است.

این عضو تیم عبدالله تأکید کرد: تیم اصلاحات و همگرایی هیچ معامله‎ای انجام نداده و نخواهد داد، بلکه این تیم تا آخر روند انتخابات حضور خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: تیم انتخاباتی ما از تصمیم کمیسیون مستقل انتخابات مبنی بر تأخیر در اعلام نتایج انتخابات استقبال کرده و خواستار برقراری شفافیت در این روند است.

ارسلایی تصریح کرد: سازمان ملل متحد، آمریکا و آلمان نقش نظارتی در انتخابات افغانستان داشته و ما خواستار دقت بیشتر در این نقش‎ هستیم و هیچ درخواستی دیگری از آنها نداریم.

وی در ادامه گفت: معاون اول ریاست جمهوری افغانستان به درخواست 2 تیم، در انتخابات مداخله کرده و قرار است معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان نیز برای برقراری شفافیت در این روند مداخله کند.

این عضو ارشد تیم انتخاباتی عبدالله تصریح کرد: در صورتی که شفافیت در انتخابات این کشور حفظ شود تیم انتخاباتی عبدالله مصمم است تا ناظران خود را دوباره به کمیسیون مستقل انتخابات بفرستد.

وی اظهار داشت: قرار است تیم‎های انتخاباتی هر 2 کاندیدا نشست‎های فنی برای ارزیابی تخلفات در انتخابات این کشور برگزار کنند.

به گفته وی، تیم انتخاباتی عبدالله و احمدزی روی این نشست توافق کرده و قرار است در آینده نزدیک این نشست برگزار شود.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در 24 خرداد ماه بین عبدالله عبدالله و اشرف‎غنی احمدزی 2 کاندیدای پیشتاز دور اول این روند برگزار شد اما 2 نامزد انتخاباتی به خصوص عبدالله به علت آنچه تقلب سازمان‌یافته اعلام نمودند از عملکرد کمیسیون‌های انتخاباتی ناراضی هستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول