اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو ستاد انتخاباتی عبدالله خبر داد

دیدار نماینده سازمان ملل متحد با عبدالله/ ارائه پیشنهادات برای خروج از بن بست

عضو ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله با اشاره به دیدار یان کوبیش نماینده سازمان ملل متحد با این کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان گفت: گفته می‎شود با این اقدام بن‌بست سیاسی بوجود آمده خواهد شکست.

دیدار نماینده سازمان ملل متحد با عبدالله/ ارائه پیشنهادات برای خروج از بن بست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «سید فاضل سانچارکی» یکی از اعضای ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله، در صفحه فیس‌بوک خود گزارش داده که در این دیدار، نماینده سازمان ملل متحد بر آن شد تا پیش از هر اقدام دیگر 2 پیشنهاد عاجل تیم «اصلاحات وهمگرایی» را عملی سازد.

بر اساس این منبع، تعلیق پست «ضیاءالحق امرخیل» رئیس دبیرخانه کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان و تشکیل کمیسیون حقیقت‌یاب به عنوان یکی از پیشنهادها و توقف اعلام نتایج قسمی پیشنهاد دیگری است که از سوی عبدالله عبدالله مطرح شده است.

به گفته سانچارکی، پس از علنی شدن این 2 پیشنهاد، خواسته‎های اساسی تیم اصلاحات برای وارد شدن مجدد در روند سیاسی مطرح می‎شود.

این در حالی است که «یوسف نورستانی» رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغان امروز دریک نشست خبری تصریح کرد: اعلام نتایج مقدماتی انتخابات به منظور دقت بیشتر و اعتماد سازی به تعویق افتاده است.

قبل از این عبدالله عبدالله روابط خود با کمیسیون مستقل انتخابات را به علت آنچه که تقلب گسترده در انتخابات و دخالت امرخیل در این تقلب عنوان کرده بود، به حالت تعلیق درآورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول