اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو مجلس سنای افغانستان خطاب به هواداران عبدالله:

اجازه سوء استفاده به دشمن در اعتراضات مدنی را ندهید

عضو مجلس سنای افغانستان با اشاره به برخی اعتراضات مدنی انجام شده از سوی هواداران عبدالله در کابل از آنان خواست مانع سوء استفاده دشمنان از این اعتراضات شوند.

اجازه سوء استفاده به دشمن در اعتراضات مدنی را ندهید

«علی‎اکبر جمشیدی» عضو مجلس سنای افغانستان و یکی از هواداران عبدالله که رهبری جمعی از اعتراض‌کنندگان در کابل را به عهده داشت، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل گفت: دولت افغانستان باید هر چه زودتر به خواست‎های تیم انتخاباتی این کاندیدا پاسخ مثبت ارائه کند.

جمشیدی افزود: تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله به اعتراضات خود ادامه داده و فراخوان عمومی اعلام می‎کند؛ هواداران این تیم نیز برای احقاق حقوق و دفاع از آرای پاک‎شان به خیابان‌ها خواهند ریخت.

وی تأکید کرد: حضور مردم و هواداران این تیم برای اعتراض در حال پررنگ شدن است و همچنین قرار است که دامنه این اعتراضات به دیگر ولایت‎های افغانستان نیز برسد.

این عضو مجلس سنای افغانستان کرد: اعتراضات مدنی هواداران تیم انتخاباتی عبدالله ادامه داشته و تا زمانی که به خواست‎های این تیم رسیدگی نشود، ادامه خواهد داشت.

جمشیدی در پایان تصریح کرد: تیم انتخاباتی عبدالله از تمام هواداران خود در سراسر افغانستان می‎خواهد تا اعتراضات مدنی‎شان را ادامه داده ولی نگذارند دشمنان از این اعتراضات سوءاستفاده کنند.

به گزارش فارس، ظهر امروز هواداران عبدالله عبدالله یکی از 2 کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان در اعتراض به برخی تخلفات ادعایی انجام شده در دور دوم انتخابات، به خیابان‌های کابل آمده و اعتراض خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول