اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

شورای وزیران افغانستان: کمیسیون‎های انتخاباتی از آرای مردم محافظت کنند

شورای وزیران افغانستان از کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی خواست، با توجه به اعتماد شهروندان، آنان نیز از آرای مردم صیانت کنند.

شورای وزیران افغانستان: کمیسیون‎های انتخاباتی از آرای مردم محافظت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل و به نقل از اطلاعیه امروز دبیرخانه شورای وزیران افغانستان، نشست شورای امنیت ملی به ریاست «حامد کرزی» در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

حاضران در این جلسه از کمیسیون مستقل انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی خواستند، از آرایی که با جانفشانی نیروهای امنیتی و قربانی شدن شهروندان این کشور به دست آمده صیانت کنند و در مورد شکایات و تخطی‎های انتخاباتی طبق اصول و قواعد انتخاباتی افغانستان رسیدگی کنند.

شواری وزیران همچنین از همکاری‎های همه جانبه رسانه‎های افغانستان و هم‎سویی بی نظیر مردم برای تمثیل دموکراسی و نیز دفع و ترد حملات تروریست‎ها در روز انتخابات قدردانی کرد.

شورای وزیران از 2 کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان، هواداران آنان و از تمام مردم این کشور خواست که تا اعلام نتایج انتخابات حوصله‎ داشته و از تقلب و تخطی جلوگیری کنند.

شرکت کنندگان جلسه شورای وزیران افزودند: فداکاری نیروهای امنیتی افغانستان بار دیگر باعث شد که شهروندان در سراسر این کشور با اطمینان خاطر و در فضایی امن به پای صندوق‎های رأی رفته و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.

همچنین شورای وزیران افغانستان، قطع انگشت 11 نفر از شهروندان ولایت هرات در منطقه «رباط سنگی» را به شدت تقبیح کرد و به وزارت کشور افغانستان و ریاست عمومی امنیت ملی دستور داد تا عاملان این جنایت را در اسرع وقت شناسایی و محاکمه کنند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهور افغانستان بین عبدالله و احمدزی در تاریخ 24 خرداد برگزار شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول