اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مسئول کمیته علمی نمایشگاه قرآن خبر داد

ارائه موضوعات کاربردی زندگی در نمایشگاه/ جذب مخاطب با برگزاری نشست‌های تخصصی

مسئول کمیته علمی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: سعی داریم امسال در نمایشگاه قرآن نشست‌هایی برگزار کنیم که افراد با هدف شرکت در این نشست‌ها از نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کنند.

ارائه موضوعات کاربردی زندگی در نمایشگاه/ جذب مخاطب با برگزاری نشست‌های تخصصی

«محمدرضا معینی» مسئول کمیته علمی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت تبیین مفاهیم قرآنی در جامعه اظهار داشت: رسالت اصلی کمیته علمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن طراحی و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات قرآنی است که علاوه بر جذابیت و مفید بودن برای مخاطبان، افراد بتوانند از مضامین آن در زندگی خود بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی برای برگزاری نشست‌های تخصصی علمی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بسیاری از نشست‌ها با موضوعات کاربردی مورد نیاز جامعه علمی و قرآنی کشور تدارک دیده شده و برخی دیگر نیز به نظریات جدید در علوم قرآنی اختصاص دارد بر همین اساس در این نشست‌ها استانداردهای لازم را رعایت خواهیم کرد تا تمامی مخاطبان بتوانند از این نشست‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

نشست‌های تخصصی کمیته علمی مخاطبان را جذب نمایشگاه قرآن می‌کند

معینی با اشاره به فعالیت تبلیغی واحد اجرایی کمیته علمی، تصریح کرد: وظیفه این واحد شناسایی و جذب مخاطب متناسب با موضوع نشست‌ها است به طوری که سعی داریم امسال در نمایشگاه قرآن نشست‌هایی برگزار کنیم که افراد با هدف شرکت در آن به نمایشگاه قرآن بیایند.

مسئول کمیته علمی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: واحد اجرایی کمیته علمی مخاطبان متناسب با موضوعات نشست‌ها را شناسایی کرده است به طوری که تاکنون برخی از کارکنان سازمان‌هایی که نیاز به اطلاعات و مهارت‌های قرآنی دارند برای شرکت در این نشست‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته علمی مخاطبان را با برگزاری نشست‌های مفید به نمایشگاه بین‌المللی قرآن دعوت می‌کند، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف کمیته علمی ارتقای سطح کیفی نشست‌ها است که برای رسیدن به این هدف سعی شده نشست‌های سلسله‌وار با موضوعات کاربردی در زندگی برگزار شود.

تدوین کتاب سخنان و مطالب ارزشمند نشست‌ها پس از پایان نمایشگاه قرآن

مسئول کمیته علمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن، شناسایی و جذب مخاطب خاص و همچنین تدوین نشست‌های برگزار شده در نمایشگاه قرآن را از مهم‌ترین ویژگی‌های کمیته علمی عنوان کرد و گفت: در واحد تدوین کمیته علمی تمامی نشست‌های تخصصی ضبط و پیاده شده و پس از پایان نمایشگاه قرآن مجموعه گفتارها و مقالات مفید برای ارتقای دانش قرآنی مردم به چاپ خواهد رسید.

معینی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن در زندگی ادامه داد: ما سعی داریم در نشست‌های نمایشگاه قرآن، جایگاه قرآن در زندگی را بررسی کنیم که برای این امر نیز پنج نشست با حضور اساتید مختلف برگزار خواهیم کرد تا از این طریق گامی در جهت توسعه سبک زندگی قرآنی برداشته باشیم.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول