اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

شورای ملی انتخابات کلمبیا خواستار مشارکت مردم در انتخابات شد

رئیس شورای ملی انتخابات کلمبیا در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کلمبیا گفت: امیدوارم فردا حضور بیشتری از مردم را در پای صندوق‌های رأی نسبت به دور اول شاهد باشیم.

شورای ملی انتخابات کلمبیا خواستار مشارکت مردم در انتخابات شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «کارلوس آریل سانچز» رئیس شورای ملی انتخاب کلمبیا طی سخنرانی در نهاد آماده‌سازی انتخابات که با حضور ناظرانی از اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور)، سازمان کشورهای آمریکایی و سازمان نظارت بر انتخابات برگزار شد، از مردم این کشور خواست که به منظور اعتبار بخشیدن به نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که فردا (25 خرداد) در سرتاسر کلمبیا برگزار خواهد شد در این رویداد مهم شرکت کنند.

خبرگزاری «ال‌کلمبیانو» در این خصوص نوشت: طبق گزارشات نهاد برگزاری انتخابات در طول دور نخست، بیش از 59 درصد از کلمبیایی‌ها از دادن رأی خودداری کردند.

انتخابات دور دوم ریاست جمهوری کلمبیا فردا، (25 خرداد) بین«اسکار ایوان زولوآگا» از حزب دموکراتیک مرکزی و «خوان مانوئل سانتوس» از حزب سوسیال ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول