اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تبلیغات گسترده دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کلمبیا

«خوان مانوئل سانتوس» و «اسکار ایوان زولوآگا» ۲ نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کلمبیا، تبلیغات وسیع خود را جهت پیروزی در این رقابت که ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد، از دیشب در خیابان‌های بوگوتا پایتخت کلمبیا آغاز کردند.

تبلیغات گسترده دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کلمبیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «خوان مانوئل سانتوس»، رئیس جمهور کلمبیا که برای بار دوم  شانس خود را امتحان می‌کند؛ برای تبلیغات در این دوره از انتخابات با استفاده از یک استراتژی جدید با نام «تور مجازی» از طریق رادیو، برنامه‌های خود را به گوش هموطنان خویش می‌رساند.

وی همچنین مصاحبه با رسانه‌های منطقه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و در روز چهارشنبه بعد از پیشنهاد حذف خدمت سربازی در یکی از این مصاحبه‌ها، خود را آماده گفت‌و‌گویی با روزنامه «ال پاییس» در شهر «کالی» کرد.

سانتوس در راستای تبلیغات خود طی جلسه‌ای با «بلیساریو بتانکور»، رئیس جمهور سابق کلمبیا در مورد مسائل کشور گفت‌و‌گو کرد.

خبرگزاری «Caracol» در این خصوص نوشت: بتانکور نیز در طول ریاست جمهوری‌اش از سیاست مذاکرات صلح‌جویانه با نیروهای مسلح انقلابی فارک استفاده می‌کرده است.

رئیس جمهور کلمبیا در این روزها با مصاحبه در شبکه‌های رادیویی، ضبط شعارها و برنامه‌های خود و انتشار آن‌ها بین مردم و همچنین سخنرانی در اجتماعات، سخت در پی جذب حمایت مردم کلمبیا در این دور انتخابات می‌باشد.

او در شب گذشته در اجتماعی از رانندگان تاکسی در یکی از خیابان‌های بوگوتا و سخنرانی برای آن‌ها سعی در جلب حمایت آن‌ها را داشت.

از سویی دیگر «اسکار زولوآگا» دیگر نامزد انتخاباتی با شروع تور خود از«وایه دل کائوکا» در روز گذشته، جلسات خود را با اقشار گوناگون سیاسی شروع کرده است.

اولین جلسه در شهرداری این منطقه با حضور جمعی از نمایندگان و مسئولان این شهر به وسیله «اریبرتو سانابریا» یکی از اعضای کنگره «وایه دل کائوکا» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول