اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

درگیری‌ها در بنغازی لیبی 48 کشته و زخمی برجا گذاشت

درگیری عناصر وابسته به جماعت انصار الشریعه با نیروهای ارتش لیبی در شهر بنغازی 48 کشته و زخمی برجا گذاشت.

درگیری‌ها در بنغازی لیبی 48 کشته و زخمی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع پزشکی لیبیایی اعلام کردند، در جریان درگیری‌های مسلحانه امروز دوشنبه شهر بنغازی که میان نیروهای ارتش لیبی با گروه‌های شبه نظامی تندرو روی داد، 18 نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.

لیبی از 3 سال پیش و از زمان سرنگونی رژیم سرهنگ قذافی در این کشور شاهد ناامنی‌های گسترده و درگیری‌های مستمر میان گروه‌های شبه نظامی است که از بعد از انقلاب راضی به تسلیم سلاح خویش به دولت مرکزی و منحل شدن نیستند.

منابع محلی در شهر بنغازی در این خصوص توضیح دادند که عناصر وایسته به جماعت انصار الشریعه امروز به یکی از پایگاه‌های ارتش در شهر بنغازی حمله کردند.

منابع پزشکی در شهر بنغازی اعلام کردند که در میان کشته‌های این درگیری‌ها 5 نظامی لیبیایی نیز مشاهده می‌شود. این درحالی است که سخنگوی نیروی زمینی ارتش لیبی در کنفرانسی مطبوعاتی توضیح داد که در جریان درگیری‌های امروز نیروهای سرلشکر بازنشسته ارتش لیبی «خلیفه حفتر» به نیروهای ارتش سوریه در مقابله با عناصر جماعت انصار الشریعه کمک کردند.

انتهای پبام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول