اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

درخواست مردم کلمبیا برای کناره‌گیری کاندیدای مورد حمایت«آلوارو اوریبه»

مردم کلمبیا پس از انتشار ویدیوی اسکار ایوان زولوئگا و آشکار شدن عملیات جاسوسی وی در روند مذاکرات صلح خواستار کناره‌گیری او از انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند.

درخواست مردم کلمبیا برای کناره‌گیری کاندیدای مورد حمایت«آلوارو اوریبه»

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، این ویدیو جلسه ایوان زولوئگا به همراه یک هکر به نام آندرس سپولودا را نشان داده که با دادن اطلاعاتی از اعضای جنبش فارک به دنبال ایجاد آشوب در روند مذاکرات صلح بوده‌اند، ملت کلمبیا با مشاهده این فیلم با نشان دادن خشم خود در سایت توئیتر خروج این کاندیدا را از انتخابات هفته بعد و پیگیری عملکرد او و همدستانش را از مقامات کشور تقاضا کردند.

یکی از کاربران در گفته‌هایش از گروه حمایتی اوریبه به عنوان خطرناکترین گروه در کلمبیا نام می‌برد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: دادستان کل کلمبیا ادواردو مونته آلگره اعلام کرد که در 6 ماه می عملیات جاسوسی در آپارتمانی در شمال بوگوتا از آندرس سپولودا نیز گزارش شده است.

25 ماه می، روز برگزاری انتخابت کلمبیا و رقابت 5 نامزد انتخاباتی این دوره بر سر منصب ریاست جمهوری در این کشور آمریکای جنوبی می‌باشد.

علاوه بر ایوان زولوئگا خوان مانوئل سانتوس، کلارا لوپز از قطب دموکراتیک اتحادیه میهنی، انریکه پنیالوسا از جنبش سبز و  مارسا لوئیسا رامیرس دیگر کاندیدای انتخابات هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول