اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا به برگزاری انتخابات در اوکراین کمک می‌کند

بنیاد بین المللی سیستم‌های انتخاباتی که زیر نظر آژانس توسعه بین المللی فعالیت داشته و از سوی دولت آمریکا تامین مالی می‌شود، قرار است در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین به مقامات کی‌یف کمک کند.

آمریکا به برگزاری انتخابات در اوکراین کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، دولت آمریکا قصد دارد به درخواست مقامات کی‌یف پاسخ مثبت داده و به سازمان دهی انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین که قرار است در تاریخ 25 ماه مه (اوایل خرداد) برگزار شود، کمک کند و در این رابطه از کارشناسان غیردولتی استفاده خواهد نمود.

یک مقام آگاه در آژانس توسعه بین المللی (АМР) که یک سازمان غیردولتی آمریکایی است، با اعلام این مطلب یادآور شد: صحبت بر سر  بنیاد بین المللی سیستم‌های انتخاباتی است که دفتر آن در واشنگتن قرار دارد. این سازمان یک تشکیلات غیرسیاسی بین المللی است و یکی از اهداف خود را کمک به برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه در سایر کشورها معرفی کرده است.

تامین مالی فعالیت این سازمان از سوی آژانس توسعه بین المللی و دیگر سازمان‌های زیرنظر دولت آمریکا و همچنین توسط وزارت امور خارجه کشورهای استرالیا، انگلیس، کانادا، ژاپن و چند سازمان بین المللی، از جمله سازمان ملل صورت می‌گیرد.

این بنیاد از سال 1987 تا به امروز در 135 کشور جهان فعالیت داشته است. بیش از 100 نفر در مقر این سازمان مشغول به کار بوده و حدود 300 نفر نیز در بیش از 30 کشور جهان با این بنیاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول