اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو:

تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است/ زورگویی واشنگتن کمکی به حل بحران اوکراین نخواهد کرد

معاون وزیر خارجه روسیه با غیرقانونی خوتندن تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه این کشور، تاکید کرد سیاست دیکته کردن نظرات و زورگویی واشنگتن کمکی به حل بحران اوکراین نکرده است.

تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است/ زورگویی واشنگتن کمکی به حل بحران اوکراین نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه این کشور کاملا غیرقانونی و برخلاف ضوابط روابط بین المللی متمدن است.

این دیپلمات بلندپایه گفت: «ما بشدت انتخاب این راه از سوی دولت آمریکا را محکوم می‌کنیم. اعمال تحریم‌های برون مرزی یک‌جانبه، اقدامی غیرقانونی بوده و در مغایرات با همه ضوابط متعارف در روابط بین المللی و حقوق بین المللی است.»

به گفته «ریابکوف»، آمریکا با این تصمیم «دقیقا درصدد تحریف اوضاع» است که بدون تردید هیچ ارتباطی به آنچه در اوکراین و حواشی آن در حال رخ دادن است، ندارد. واشنگتن در واقع روغن به آتش اضافه کرده و نه تنها کمکی به حل بحران در اوکراین نمی‌کند، بلکه اقدام مسئولانه ای هم در این رابطه انجام نمی دهد.

وی افزود: «سیاست جدید آمریکا در دیکته کردن نظراتش و زورگویی، امکان ادامه رایزنی‌ها برای کمک به حل و فصل بحران در اوکراین را هم از بین خواهد برد. آنچه مردم معترض در مناطق شرقی اوکراین می‌خواهند، خواسته ای کاملا قانونی است و این اقدام و اقدامات دیگر دولت آمریکا، تنها بهانه ای برای ادامه سیاست مقامات کی‌یف خواهد شد.»

انتهای پیام/.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول