اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آمل خبر داد

دستگیری یک زن به اتهام فرزند دزدی در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری یک زن به اتهام دزدیدن فرزند خود خبر داد.

دستگیری یک زن به اتهام فرزند دزدی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدصادق پهلوان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مادری پس از جدایی از همسرش کودک 12 ساله خود را ربود توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد، اظهار داشت: در اجرای نیابت قضایی از سوی دادسرای عمومی تهران مبنی بر شکواییه فردی به نام ح- الف درباره ربایش فرزند 12 ساله‌اش به نام ابوالفضل توسط افرادی به نام‌های م-خ و م-خ و حضور متهمان در شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و شناسایی محل نگه‌داری کودک توسط آدم‌ربایان با هماهنگی مراجع قضایی موفق شدند متهمان را در اقدامی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

پهلوان یادآور شد: بررسی‌ها نشان داد یکی از این متهمان به نام م- خ مادر ابوالفضل 12 ساله یا همان کودک ربوده شده است که سال‌های پیش از همسر خود جدا شده و برابر حکم مراجع قضایی حضانت فرزندشان به پدر این خانواده واگذار شده بود.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: متهمه که توان دوری از فرزند خود را نداشت با هماهنگی برادرش و براساس نقشه قبلی فرزند خود را ربوده و به این شهرستان منتقل کرده است.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول