اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری سارق اینترنتی که طعمه‌های خود را از بین شهروندان مسن و بی‌سواد انتخاب می‌کرد، خبر داد.

دستگیری سارق اینترنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر باقریان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن شهر گلستان مبنی بر خالی شدن حساب بانکی‌اش، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار پلیس فتای شهرستان بهارستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از اقدامات تخصصی و بررسی فضای مجازی جهت تعقیب رد پای سارق در تراکنش‌های غیرقانونی، در نهایت هویت سارق شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

باقریان ادامه داد: متهم بعد از دستگیری طی بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد و همچنین معترف شد با ایستادن در کنار دستگاه‌های خودپرداز، طعمه‌های خود را از بین افراد مسن و بی‌سواد انتخاب کرده و به بهانه کمک به آنها در کنار انجام عملیات بانکی، برای کارت آنها رمز دوم تعیین کرده و سپس از طریق اینترنت اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها می‌کرده است.

وی در پایان ضمن اشاره به ارجاع متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست به هیچ عنوان کارت عابر خود را در اختیار دیگران قرار نداده و نسبت به هشدارهای انتظامی پلیس که در کنار دستگاه‌های خودپرداز نصب شده است، توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول