اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی افغانستان اعلام کرد

پایان مهلت ثبت شکایات انتخابات افغانستان تا پایان امروز؛ شکایتی تاکنون ثبت نشده است

سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد که تاکنون هیچ شکایتی توسط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مورد نتایج ابتدایی به این کمیسیون ارائه نشده و کاندیداها تا ساعت 19 امروز فرصت ثبت شکایت دارند.

پایان مهلت ثبت شکایات انتخابات افغانستان تا پایان امروز؛ شکایتی تاکنون ثبت نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «نادر محسنی» سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی امروز(یکشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که زمان ثبت شکایات نسبت به نتایج ابتدایی از عصر روز گذشته آغاز و تا ساعت 7 شب امروز ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت کاندیدایی که نسبت به نتایج ابتدایی ناراضی بوده و یا شکایت دارد می‎تواند به این کمیسیون به صورت رسمی مراجعه و شکایات خود را ثبت کند.

نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان عصر روز گذشته اعلام شد که براساس آن «عبدالله عبدالله» با کسب 44.9 درصد آرا در صدر فهرست اعلام شده قرار گرفت.

اشرف غنی احمدی و زلمی رسول به ترتیب در مرتبه دوم و سوم قرار دارند.

با آن که کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی از عدم ثبت شکایات خبر می‎دهد اما کاندیداهای پیشتاز بر رسیدگی به شکایات و بررسی محلاتی که صندوق‌های رأی آن مناطق قرنطینه شده تأکید می‎کنند.

براساس نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری، هیچ کاندیدایی نتوانسته 1+50 درصد آرا را بدست آورد و انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.  

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول