اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نودژ:

مسئولان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند

امام جمعه نودژ گفت: مسئولان و مردم باید شان و اهمیت نقش کارگر را درک کنند و اهتمام ویژه‌ای را در رفع مشکلات آن‌ها داشته باشند.

مسئولان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات کارگران داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نودژ، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به انسان ارزانی داشته است، مسئله قدرت نطق و بیان است.

وی ادامه داد: زبان انسان‌، قدرت تکلم و نطق انسان از عوامل شناخت او است و در واقع یکی از راه‌های شناخت افراد از طریق سخن گفتن با آن‌ها است و شخصیت هر انسانی در پشت زبانش نهفته شده است.

خطیب جمعه نودژ با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در اثر طوفان شن تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند:«تا ملت و دولت به تعهد خود در نصرت خالصانه به دین خدا‌، بندگان او و استقامت در حفظ کشور اسلامی پابرجا باشند، نصرت خدا هم ادامه دارد».

وی خاطرنشان کرد: در واقع تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه و در خط ولایت، شهدا و آرمان‌های امام و رهبری باشیم، دشمن را دچار استیصال می‌کنیم.

احمدی‌نیک با اشاره به هفته شهر‌، شهروند و شورا اظهار کرد: یکی از نشانه‌های مسلمانان این است که کارهایشان را با مشورت انجام دهند.

وی در زمینه هدف شوراها گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «وظیفه شوراها، اداره امور شهرها‌، روستا‌ها و رفع مشکلات مردم در محدوده وظایف خودشان است» و در واقع با موفق شدن شورا‌ها در دستیابی به این هدف، سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را افزایش دهند.

امام جمعه نودژ با گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس اظهار کرد: خلیج‌فارس تنها برای ملت ایران مسئله‌ای ملی نیست بلکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، مسئله‌ای سیاسی و اعتقادی است.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و تبریک به کارگران گفت: مسئولان و مردم باید شان و اهمیت نقش کارگر را درک کنند و اهتمام ویژه‌ای را در رفع مشکلات آن‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/80031/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول