اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کار و کارگر

10 کارگر برتر خراسان‌جنوبی معرفی می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: در هفته کار و کارگر 10 کارگر برتر و 6 گروه کار نمونه معرفی می‌شوند.

10 کارگر برتر خراسان‌جنوبی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد سنجری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کار، کارگر و بسیج کارگری اظهار داشت: امید است گوشه‌ای از خدمات کارگران را بتوانیم با انعکاس در افکار عمومی جبران کنیم.

وی با اشاره به نقش کارگران در تحقق شعار امسال تصریح کرد: این افراد با حضور همیشگی خود در عرصه‌های کشور اثرگذارترین افراد در اقتصاد کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نیز شاهد کسب افتخار توسط کارگران هستیم، اذعان داشت: برای تحقق شعار امسال کارگران باید پیشگام عرصه اقتصادی باشند.

سنجری با بیان اینکه کارگران در تولید ملی، اتکا به خود و سازندگی کشور نقش بسزایی دارند، ادامه داد: امروز کارگران عرصه دیگر جنگ اقتصادی را دارند.

وی کارگران را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و متذکر شد: کارگران با خلاقیت خود سبب برون‌رفت در کشور می‌شوند.

بسیج نقش مهمی در راستای جهاد اقتصادی دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج افزود: بسیج از آغاز انقلاب نهاد خودجوش و مردمی بوده که همراه با انقلاب بوده است.

سنجری با بیان اینکه امروز شاهد حضور بسیج در دانشگاه، علم، فناوری و بسیج کارگری هستیم، یادآور شد: این نهاد نقش مهمی در راستای جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد.

وی رویکرد بسیج را کار، تلاش و کار عبادی دانست و اضافه کرد: ارتقاء کیفیت و بالا بردن بهره‌وری مهمترین رسالت بسیج است.

محور اصلی برنامه‌ها فرهنگی و تبلیغی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته کار و کارگر با همراهی و همفکری بسیج جامعه کارگری تدوین شده است، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ها را اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان متولی پیگیری کرده و بخشی دیگر در درون‌ واحدها پیگیری می‌شود.

سنجری با بیان این‌که محور اصلی برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و تبلیغی است، اذعان داشت: تبلیغات محیطی در شهرک‌های صنعتی و معابر عمومی طوری طراحی شده که رنگ و بوی تشکر از کارگر احساس شود.

وی با بیان اینکه در این هفته آذین‌بندی ساختمان‌ها و اماکن عمومی در سطح استان انجام می‌شود، ادامه داد: همچنین رسانه‌ها به مصاحبه با کارگران نمونه ترغیب شده‌اند.

برگزاری جشن بزرگ کارگری در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تجلیل کارگران جانباز و ایثارگر در این هفته خبر داد و متذکر شد: همچنین غبارروبی مزار شهدای کارگر روز پنج‌شنبه هفته آینده انجام می‌شود.

سنجری با بیان اینکه جشن بزرگ کارگری برای معرفی کارگران نمونه با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار می‌شود، افزود: مدیران و مسئولان استانی به دیدار کارگران در واحدهای صنعتی می‌روند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته کار و کارگر یادآور شد: روز پنجم اردیبهشت‌ماه روز کارگر، امام، شهدا و معنویت، ششم اردیبهشت‌ماه روز کارگر، سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، هفتم اردیبهشت‌ماه کارگر، جوان و خانواده، هشتم اردیبهشت‌ماه کارگر، فرهنگ، کرامت و نشاط اجتماعی، نهم اردیبهشت‌ماه کارگر، بسیج تشکل‌ها و پیشکسوتان، دهم اردیبهشت‌ماه کارگر، ولایت، عزم ملی و مدیریت جهادی و یازدهم اردیبهشت‌ماه کارگر، کارآفرینی، تعاون و اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده است.

معرفی 6 تلاشگر نمونه خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این هفته 10 کارگر نمونه استان معرفی می‌شوند، اضافه کرد: همچنین شش کارگر نمونه، دو تلاشگر نمونه و چهار کارفرمای نمونه استان در این هفته معرفی می‌شوند.

سنجری خاطرنشان کرد: محور اصلی انتخاب این افراد ابتکار، خلاقیت، نوآوری، اصلاح فرآیند تولید، بهره‌وری و ارتقاء سطح تحصیلات بوده است.

انتهای پیام/69010/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول