اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

از این پس

قاریان و حافظان ایران به همراه استاد راهنما به مسابقات بین‌المللی می‌روند

مسئول دبیر‌خانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن از برگزاری اردوی آمادگی انفرادی و اعزام استاد همراه در کنار قاریان و حافظان به مسابقات خارجی خبر داد.

قاریان و حافظان ایران به همراه استاد راهنما به مسابقات بین‌المللی می‌روند

«محمد‌تقی میرزا‌جانی» مسئول دبیر‌خانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از برگزاری اردوهای انفرادی برای افراد اعزامی به مسابقات خارجی خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، امسال برای قاریان و حافظان اعزامی به مسابقات بین‌المللی کشور‌های مختلف اردو‌های آمادگی انفرادی با حضور یکی از اساتید قرآن کریم برگزار می‌شود.

میرزاجانی از برگزاری اردوی انفرادی برای نمایندگان کشور در مسابقات بین‌المللی تونس خبر داد و گفت: پس از مسابقات کویت اولین مسابقه‌ای که در پیش است مسابقات تونس است که «پیمان ایازی» و «محمود نوروزی» قرار است به این رقابت‌ها اعزام شوند و آقای «معتز آقایی» به عنوان استاد ایازی و «جهانبخش فرجی» به عنوان استاد نوروزی انتخاب شده‌اند.

وی از اعزام یک استاد همراه با قاریان و حافظان اعزامی به مسابقات خارجی خبر داد و گفت: مقرر شده که به منظور آمادگی بیشتر، یک استاد همراه در کنار قاریان و حافظان قرآن کریم به مسابقات خارجی اعزام شوند تا نمایندگان ما از نظر روحی و فنی با آمادگی بیشتری تلاوت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس مسابقات بین‌المللی تونس از 11 اردیبهشت‌ماه آغاز و «الهام حسین‌زاده» در رشته حفظ شرکت می‌کند، همچنین مسابقات آقایان 13 لغایت 17 اردیبهشت‌ماه 1393 برگزار و «پیمان ایازی» در رشته حفظ و «محمود نوروزی» در رشته تلاوت و حفظ مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول