اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف:

آماده اعزام استاد همراه به همه مسابقات قرآن هستیم/ کسب نمره ۸۵ توسط ۸۰ درصد متسابقان امسال

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به ضرورت آمادگی چند نفر برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: آماده اعزام استاد همراه به همه مسابقات قرآن هستیم.

آماده اعزام استاد همراه به همه مسابقات قرآن هستیم/ کسب نمره ۸۵ توسط ۸۰ درصد متسابقان امسال

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اردوی آموزش و ارزیابی قاریان و حافظان اعزامی به مسابقات کشورهای مختلف از صبح امروز چهار‌شنبه 20 فروردین‌ماه 1393 در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد و تا پایان روز جمعه 22 فروردین ادامه دارد.

در این برنامه «ولی یاراحمدی» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به حرکت‌های آموزشی مطلوب طی سال‌های اخیر گفت: در بحث آموزش حرکت‌های خوب و رو به جلویی شروع شده و همواره تلاش بر این بوده که مسابقات قرآن در همه ابعاد ارتقاء یابد.

مسابقات قرآن بزرگترین رویداد قرآنی کشور است

وی مسابقات کشوری را به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور برشمرد و گفت: مسابقات کشوری قرآن کریم بزرگترین رویداد قرآنی در بعد تبلیغات، آموزش و انتخاب بهترین‌ها است که فراهم شدن شرایط حضور استعدادها، داوری‌های خوب، مسائل فنی و سه مرحله‌ای بودن مسابقات این امکان را فراهم کرده است.

امسال 80 درصد شرکت‌کنندگان نمره بالای 85 کسب کردند

یاراحمدی با اشاره به ارتقاء سطح مسابقات کشوری اظهار داشت: سطح مسابقات هر سال بهتر از سال قبل است و باید بگویم امسال 80 درصد شرکت‌کنندگان مسابقات سراسری نمره بالای 85 کسب کردند.

ایجاد موج قرآنی در کشور از اهداف برگزاری مسابقات

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ایجاد موج قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات بیان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که مسابقات قرآن در سطح کشور و استان میزبان موج قرآنی ایجاد کند و همه مردم و مدیران را در برگیرد، البته این اتفاق امسال به خوبی در شیراز رخ داد.

یاراحمدی با توصیه برترین‌های قرآنی کشور به توجه به مفاهیم قرآن گفت: در کشورمان توجه به مفاهیم قرآن نتیجه داده و سبب حضور قوی نمایندگان ما در مسابقات مختلف بین‌المللی شده است و باید شما توجه داشته باشید که رفتار و عملتان قرآنی باشد.

آماده اعزام استاد همراه به همه مسابقات قرآن هستیم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام آمادگی به منظور برگزاری دوره‌های خصوصی و اعزام استاد همراه به مسابقات کشورهای مختلف گفت: بهتر است برای هر مسابقه چند نماینده از قبل آماده شود تا در زمان اعزام هر کدام که آماده‌تر بود اعزام شود، همچنین ما آماده‌ایم برای نمایندگان کشورمان به صورت انفرادی و یا جمعی جلسات آموزشی برگزار کنیم و حتی یکی از اساتید را به عنوان همراه با آنان اعزام کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول