اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری یادواره شهید امر به معروف در قزوین

یادواره شهید امر به معروف شهید علی خلیلی در حسینیه حضرت مسلم‌بن عقیل با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید امر به معروف در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید علی خلیلی ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و بسیجیان حوزه شهید صیاد شیرازی و مردم در حسینیه مسلم‌بن عقیل (ع) برگزار شد.

در این مراسم مهدی طاهرخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین و حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به ایراد سخن پرداختند.

در مراسم یادبود این شهید امر به معروف مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام محسن کریمی معاون دادستان قزوین، حسین صلح‌جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین، طیب ملک‌پور مدیر کانون پرورشی و فکری قزوین و فرماندهان بسیج حوزه شهید صیاد شیرازی حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی قابل اظهار کرد: امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم پیرو راه شهدا باشیم و در مسیر آنها گام برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در خصوص اقدام ارزشی شهید علی خلیلی ادامه داد: اصل اسلام با همین فداکاری‌هاست که به نتیجه رسیده است و ما باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.

قابل افزود: حضرت زهرا (س) سه روز پس از وفات پیامبر اکرم (ص) به درجه جانبازی رسیدند چراکه در 23 سال گذشته اسلام اوج گرفته بود و دشمنان مقهور شده بودند اما این واقعه نشان داد که کینه‌ها از بین نرفته بود و دشمنی‌‌‌‌‌‌‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این میان حضرت زهرا (س) هنگامی که دیدند اصل ولایت و امامت تنها مانده است خود را در مقابل دشمنان سپر می‌کند و مدتی بعد هم در این راه شهید می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی هم مانند آن دوران است و درست 12 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در کردستان دست به آشوب زدند و هنگامی که دیدند ما روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شویم جنگ را بر ما تحمیل کردند و مردم در این شرایط هم از امام خمینی (ره) و انقلاب حمایت کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: در این شرایط است که امام خمینی (ره) فرمودند که مردم ما از مردم زمان پیامبر هم بهتر هستند.

قابل در پایان از نمازگزاران حسینیه مسلم‌بن عقیل درخواست کرد که پیگیر ساخت مسجد در این مکان باشند.

انتهای پیام/77007/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول