اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت خبر داد

ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی در جیرفت

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: توانمندی شهرستان در زمینه صنایع تبدیلی بالا رفته و اقدامات لازم در راستای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سنوس جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تولید قابل توجه محصول گوجه‌فرنگی در جنوب کرمان و به تبع آن در شهرستان جیرفت هم‌اکنون دو کارخانه رب گوجه‌فرنگی در شهرستان جیرفت گوجه‌فرنگی کشاورزان را تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه روزانه 500 تن گوجه‌فرنگی منطقه توسط این دو کارخانه تحویل گرفته می‌شود، تصریح کرد: در زمینه صنایع تبدیلی قبلا توانمندی امروز را نداشتیم، اما اقدامات لازم در راستای سرمایه‌گذاری در این بخش برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

امینی‌روش با اشاره به آغاز برداشت محصول گوجه‌فرنگی در منطقه ابراز داشت: انتظار ما از کشاورزان این است که محصول با کیفیت و بهداشتی تحویل کارخانه‌ها دهند.

امینی‌روش همچنین در حاشیه بازدید از کارخانه فرآوری شرکت تعاونی ویس جیرفت اظهار داشت: با توجه به تولید خوب گوجه‌فرنگی در منطقه تمهیدات لازم در راستای فرآوری این محصول در شهرستان جیرفت اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: دو کارخانه تولید گوجه‌فرنگی در شهرستان جیرفت مشغول فعالیت هستند که این کارخانه که در حال بازدید از آن هستیم تولیداتی مانند مربا، خیار شور، خمیر خرما، کنسرو ماهی و ... را نیز انجام می‌دهد.

محمود سالاری مدیر شرکت تعاونی ویس جیرفت در این بازدید اظهار داشت: این کارخانه روزانه 200 تن گوجه‌فرنگی، هشت تن توت‌فرنگی، سه تن ماهی، 10 تن خرما و ... دریافت می‌کند و در دو نوبت کاری تولید داریم.

وی ابراز داشت: بخشی از تولیدات در کارخانه بسته‌بندی می‌شود و بخشی هم برای مصرف کارخانه‌های دیگر کشور ارسال می‌شود.

سالاری با اشاره به مشکلات پیش روی این کارخانه‌ها در شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: اینکه صدور پروانه در شهر کرمان انجام می‌شود موجب معطلی در کار و بروز مشکلاتی برای ما است که باید مسئولان امر در زمینه رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: تسهیلات دریافتی از بانک‌ها سود بالایی دارد که این هم مشکلاتی پیش روی تولیدکنندگان است.

انتهای پیام/80030/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول