اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه:

99 مجوز در زمینه صنایع تبدیلی ابرکوه صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه از اخذ 99 مجوز در زمینه صنایع تبدیلی در ابرکوه خبر داد.

99 مجوز در زمینه صنایع تبدیلی ابرکوه صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدعلی حاتمی‌زاده ظهر امروز در دیدار مدیر صنایع تبدیلی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از کارخانه در حال احداث فرآورده‌های لبنی در بخش بهمن ابرکوه گفت: در این شهرستان تاکنون 99 مجوز تاسیس در زمینه صنایع تبدیلی صادر شده که تاکنون 13 درصد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: امید است با ساماندهی مجوزهای صادر شده و به بهره‌برداری رسیدن آن‌ها، گامی اساسی در زمینه صنایع تبدیلی در این شهرستان برداشته شود.   

مدیرعامل این واحد تولیدی نیز اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت پنج تن در ساعت به فرآوری شیر خام و تبدیل آن به محصولاتی از قبیل ماست، دوغ، پنیر و ... می‌پردازد.

عباس احمدی افزود: برای احداث این کارخانه 2 هزار میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه به زودی راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: با راه‌اندازی این کارخانه زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: پیگیری، حمایت و نظارت بر پروژه‌های نیمه تمام برای رسیدن به بهره‌برداری کامل، حمایت مالی و پیگیری تامین تسهیلات مورد نیاز برای راه‌اندازی جوازهای تاسیس صادر شده صنایع تبدیلی و هدایت سرمایه‌گذاران در مشاغل خانگی گروه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، امسال از سوی جهاد کشاورزی استان یزد پیگیری می‌شود.

محمدحسین ملانوری تاکید کرد: حمایت و هدایت علمی سرمایه‌گذاران، مجریان و شاغلان در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی با برگزاری کلاس‌‌های آموزشی امکان‌پذیر خواهد بود.

ملانوری با اشاره به یکی دیگر از اهداف مدیریت صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان یزد یعنی ساماندهی مجوزهای صادر شده سال‌های قبل که ممکن است به تمدید و یا ابطال مجوزی منجر شود، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های استان در سال 93 و ارائه بیش از 150 مجوز در زمینه صنایع تبدیلی خانگی، حداقل 110 طرح مورد حمایت تسهیلات بانکی قرار گیرند و در زمینه صنایع تبدیلی خانگی حداقل 300 مجوز صادر شود.

وی افزود: کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، افزایش ارزش افزوده و ایجاد اشتغال از اهداف عمده این مدیریت در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/2464/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول