اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 خرداد ماه

یادواره شهدای تدارکات استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از برگزاری یادواره شهدای تدارکات استان سمنان در روز 29 خرداد ماه سال جاری در شاهرود خبر داد.

یادواره شهدای تدارکات استان سمنان برگزار می‌شود

علی خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: تشکیل سپاه پاسداران اتفاقی مبارک و از معجزات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: همان‌طور که در اساس‌نامه سپاه پاسداران آمده وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این وظیفه محدود به مرزهای آبی و خاکی نیست.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در ادامه از برگزاری یادواره شهدای تدارکات استان در روز 29 خرداد در شاهرود خبر داد و افزود: 29 خرداد ماه، سنگر تدارکات استان سمنان میزبان شهدای تدارکات خواهد بود.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان گفت: این وظیفه ماست که به معرفی و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت بپردازیم و در این راستا، معرفی شهدای تدارکات که شهدای مظلوم و پر تلاشی بودند و حتی یک لحظه از جنگ و حتی بعد از جنگ فعالیت آنها کند و متوقف نشده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول