اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان:

کارگران بازوان توانای دولت هستند

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان گفت: کارگران بازوان توانای دولت هستند و نقش موثری در تحقق شعار سال دارند.

کارگران بازوان توانای دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد دریانوس ظهر امروز در نشستی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان که به منظور هماهنگی هر چه بهتر برنامه‌های گرامیداشت روز کارگر برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی مقام معظم رهبری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، کارگران می‌توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و در شرایط تحریم‌، فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند و امسال نیز کارگران همچون سال‌های گذشته با عزمی راسخ و با مدد گرفتن از تخصص و اراده در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

وی، به برگزاری گرامیداشت هفته کارگر (11 – 5) اردیبهشت اشاره و اضافه کرد: خانه کارگر استان طبق سال‌های گذشته به منظور ارتقای فرهنگ کار و تبیین نقش ارزشمند و سازنده کارگران و در راستای تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان جامعه کار و تولید و خانواده‌های آنان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... را در شأن جامعه کارگری با همکاری سازمان‌ها و اداراتی که در بخش کارگری فعالیت دارند، برگزار می‌کند.

دریانوس اظهار داشت: جلساتی با مسئولان بخش کارگری استان جهت تجلیل و جایگاه کارگران برگزار و در این راستا، برنامه‌هایی در شورای هماهنگی خانه کارگر طرح و برنامه‌ریزی شده است.

به گفته دریانوس، حضور اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر در شعبه‌های سازمان تامین اجتماعی و پاسخگویی به مشکلات بیمه‌ای کارگران، حضور در محیط‌های کارگری و دیدار و گفت‌وگو با کارگران واحدهای تولیدی، نشست خبری با رسانه‌های استان، نشست با مسئولان استانی، بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس و عیادت و گفت‌وگو با بیماران از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان بر حضور مسئولان و کارفرمایان در این برنامه‌ها تاکید و اضافه کرد: با توجه به اینکه کارگران بازوان توانای دولت هستند، نسبت به حمایت از دولت در خصوص موضوع انرژی هسته‌ای در روز دوازدهم اردیبهشت با حضور کارگران، نمازگزاران و دیگر اقشار مختلف، در صورت موافقت مسئولان استان، راهپیمایی‌ای در این مورد برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هفته کارگر بهانه‌ای است تا به نحوی از تلاش‌ها و خدمات جامعه کارگری استان تجلیل و قدردانی شود، خواستار همکاری رسانه‌های استان به ویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در خصوص پوشش خبری برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در این هفته شد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول