اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر بروجرد خبر داد

تجلیل از کارگران کارفرمایان نمونه در بروجرد

نماینده کارگران و دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان بروجرد گفت: تجلیل از 40 کارگر تولیدی - صنعتی و 10 کارفرما و کارآفرین نمونه در هفته کارگر در شهرستان بروجرد انجام می‌گیرد.

تجلیل از کارگران کارفرمایان نمونه در بروجرد

محمد گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان بروجرد را تشریح کرد و گفت: شرکت کارکنان خانه کارگر بروجرد در نماز عبادی سیاسی جمعه در نخستین روز از این هفته با عنوان روز کارگر و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، دیدار جامعه کارگران بروجرد با امام جمعه و رئیس سازمان تامین اجتماعی این شهرستان در دومین روز از این هفته با عنوان روز کارگر و تامین اجتماعی از برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان بروجرد است.

وی دیدار جامعه کارگری بروجرد با فرماندار این شهرستان در سومین روز از این هفته با عنوان روز کارگر جوان و امنیت شغلی و برگزاری همایش بزرگ جامعه کارگری در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در چهارمین روز از هفته کارگر که روز کارگر پیشکسوت نامگذاری شده است، را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از هفته کارگر که " روز کارگران زن" نامگذاری شده است، دیدار نماینده کارگران و جامعه کارگری با زنان کارگر و تجلیل از آنان و دیدار با کارکنان زن بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد در نظر گرفته است.

نماینده کارگران و دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان بروجرد اضافه کرد: در روز "کارگران و ولایت" تعدادی از کارگران این شهرستان به منظور شرکت در مراسم دیدار با رهبری به تهران اعزام می‌شوند. 

گودرزی اجتماع کارگران در تهران و اعزام برخی از کارگران به منظور دیدار با رئیس جمهور را از برنامه‌های آخرین روز از هفته کارگر که "روز جهانی کارگر" نام دارد، برشمرد.

وی در ادامه یادآور شد: گزارش عملکرد خانه کارگر بروجرد به رسانه‌ها و مطبوعات، تجلیل از کارگران خدمات شهری توسط شهرداری، برگزاری جشنواره قرآنی، ادبی و هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از 40 کارگر تولیدی - صنعتی و 10 کارفرما و کارآفرین نمونه را بخش دیگری از برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان بروجرد عنوان کرد.

به گزارش فارس، پنجم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه هفته کارگر نامیده شده است.

انتهای پیام/2304/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول