اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

کشاورزان ایلامی در سنگر نخست تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

استاندار ایلام گفت: کشاورزان زحمتکش و کوشای ایلامی در سنگر نخست تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

کشاورزان ایلامی در سنگر نخست تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید صبح امروز در آیین جشن شکرگزاری برداشت گندم اظهار داشت: کشاورزان زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند و می‌توان اعلام کرد که در سنگر اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش شبانه‌روزی دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: زارعان، دامپروران و در مجموع کشاورزان استان ایلام با تلاش در حوزه تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه استقلال و خودکفایی اقتصادی و تولید کشور برعهده کشاورزان استان، ادامه داد: همه با هم در سال جدید با تکیه بر مدیریت جهادی بتوانیم شعار امسال مقام معظم رهبری را محقق کنیم. خوشبختانه وضعیت کشاورزی در سال زراعی جاری در مقایسه با گذشته روند مطلوبی داشته و در حوزه تولید گندم امسال شاهد برداشت 300 هزار تن گندم خواهیم بود. در سال زراعی جاری 140 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان ایلام به کشت گندم اختصاص یافته که در زمان برداشت و تا پایان آن شاهد برداشت خوبی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: از مجموع 300 هزار تن تولید پیش‌بینی شده احتمالا 230 هزار تن از این مقدار گندم به مراکز خرید تحویل داده خواهد شد تا ذخیره‌سازی و صرف دیگر امور شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 44 مرکز اکنون آماده خرید محصول گندم از کشاورزان سراسر استان است، ادامه داد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را به کار خواهد بست تا زمینه خرید گندم از زارعان ایلامی تسهیل‌ شود.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول