اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات کردستان مطرح کرد

پرهیز خبرنگاران از مطرح ‌کردن مشکلات در حوزه‌های غیرمرتبط رسانه

رئیس خانه مطبوعات استان کردستان گفت: خبرنگاران استان از مطرح‌ کردن مشکلات و دغدغه‌های خود به حوزه‌های غیرمرتبط پرهیز کنند.

پرهیز خبرنگاران از مطرح ‌کردن مشکلات در حوزه‌های غیرمرتبط رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلیمان الله‌مرادی دوشنبه‌شب در مجمع فوق‌العاده خانه مطبوعات استان کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج  اظهار کرد: در هفته گذشته متأسفانه مجمع عمومی خانه مطبوعات برای بررسی و بومی‌سازی اساسنامه ابلاغی به حدنصاب نرسید و امروز با گذشت یک هفته شاهد برپایی مجمع فوق‌العاده هستیم.

وی تصریح کرد: صحبت‌ کردن از موضوع مشترک همه اصحاب رسانه هم فرصت است و هم غنیمت لذا باید این جلسات به فرصتی برای بررسی مشکلات و دغدغه‌های اصحاب رسانه استان تبدیل شود.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: من از سال 1362 فعالیت رسانه‌ای خود را در صدا و سیما آغاز کرده‌ام و هم‌اکنون نیز که به سن بازنشستگی نایل آمده‌ام باز هم دغدغه رسانه دارم و بر مشکلات اصحاب رسانه استان در حوزه‌های مختلف واقف هستم.

وی افزود: درآمد بسیار ناچیز خبرنگاران استان در نشریات مختلف و عدم بهره‌مندی آنان از بیمه و دیگر خدمات رفاهی از جمله مشکلات و دغدغه‌های حوزه رسانه استان به شمار می‌آید.

رئیس خانه مطبوعات استان کردستان گفت: استاندار متولی و پاسخگوی مشکلات خبرنگاران استان نبوده و باید خبرنگاران استان از مطرح‌کردن مشکلات و دغدغه‌های خود به حوزه‌های غیر مرتبط پرهیز کنند.

الله‌مرادی افزود: اگر آقای استاندار هم به خبرنگاران کمکی کند نشانه لطف وی بوده و در قبال مشکلات خبرنگاران تنها خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است از حضور افراد غیرخبرنگار در خانه مطبوعات جلوگیری شود و این افراد به خانه راه پیدا نکنند و مشکلات و دغدغه‌های اصحاب رسانه استان توسط هیئت‌مدیره جدید پیگیری شود.

گفتنی است رئیس خانه مطبوعات استان کردستان در این مجمع به صورت رسمی از حضور در انتخابات دوره ششم خانه مطبوعات استان استعفا داد.

انتهای پیام/79006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول