اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال برگزاری موفق جام نوروزی

فارس به عنوان رسانه برتر تجلیل شد

به دنبال برگزاری موفق مسابقات جام نوروزی در روستاهای استان اردبیل و پوشش مطلوب رسانه‌ای این رویداد ورزشی از طریق خبرگزاری فارس در اردبیل، این رسانه تجلیل شد.

فارس به عنوان رسانه برتر تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان جام روستایی و عشایری نوروزی که عصر امروز در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای از سرپرستی خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار جام نوروزی استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی سال 93 که در سطح ملی انعکاس مطلوبی داشته مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ورزش بومی، محلی و روستایی استان اردبیل را رو به جلو و رو به رشد توصیف کرد و اظهار داشت: هیئت ورزش‌های بومی، محلی و روستایی و عشایری استان اردبیل در مسابقات مختلف و همچنین برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای موفقیت خوبی داشته به طوری که مشارکت بیش از شش هزار نفر در مسابقات جام نوروزی حکایت از تلاش و جدیت این مجموعه در برگزاری یک رویداد ورزشی مطلوب و مناسب است.

محمدرضا برادران تصریح کرد: ‌امیدواریم امسال تعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده روستایی، عشایری استان اردبیل افزایش یابد تا یک حرکت جدی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان جام نوروزی و پوشش مطلوب رسانه‌ای از طریق خبرگزاری‌ها و صدا و سیما خاطر نشان کرد: ورزشکاران شرکت‌کننده در این جام در هفت رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، تیراندازی، تنیس روی میز، طناب‌کشی، شطرنج و بازی‌های بومی، محلی در این مسابقات به رقابت پرداختند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در برگزاری این مسابقات هیئت‌های ورزشی روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به عنوان مجری و برگزارکننده نقش مهم و بسزایی داشتند.

برادران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تداوم برگزاری این مسابقات در روستاها در قالب جام نوروزی و در مناسبت‌های مختلف می‌تواند به ارتقا این رشته‌های اصیل کمک کرده که باید در کنار ارتقا کیفیت این رقابت‌ها به کمیت آنها نیز توجه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از رؤسای هیئت‌های ورزش روستایی و بومی، محلی استان اردبیل که در برگزاری مسابقات جام نوروزی مشارکت کرده بودند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد و لوح تقدیر تهیه شده از سوی میراث فرهنگی استان اردبیل نیز تقدیم رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل شد.

در این جلسه همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل مشکلات و تنگناهای خود را در تکمیل نشدن برخی سالن‌های ورزشی، ‌ضرورت راه‌اندازی لیگ‌های منظم استانی در قالب ورزش‌های بومی، محلی، انتخاب تیم برتر استان و راهیابی به مسابقات کشوری و تخصیص بودجه کافی برای هیئت‌ها به همراه برگزاری مسابقات استانی بومی، محلی را خواستار شدند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول