اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش:

آموزش نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها دارد

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش گفت: آموزش نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها دارد.

آموزش نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، محمدرضا رضانیا امشب در نشستی با اشاره به آغاز هفته سلامت و برنامه‌های مربوطه این هفته در کیش، با بیان اینکه نخستین روز اردیبهشت همزمان با آغاز هفته سلامت جهت نشر فرهنگ بهداشت و سلامت مراسم نواختن زنگ سلامت با حضور جمعی از مسئولان در دبستان دخترانه فرهنگ به صدا در آمد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و همچنین گرامیداشت هفته سلامت، رعایت مسائل بهداشتی را در جامعه به خصوص در مدارس با توجه به تاکید اسلام، بر رعایت مسائل بهداشتی مهم دانست.

وی با بیان اینکه ترویج مهارت‌های خود مراقبتی افراد باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: سلامتی نخستین گام در توسعه پایدار است و هرچه این گام قوی‌تر باشد پایه‌های نظام سلامت باثبات‌تر می‌شود.

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش ابراز داشت: دانش‌آموزان در طی دوران رشد و نمو خودشان باید تحت آموزش بهداشت هم قرار گیرند تا در آینده زندگی پر نشاط و سالمی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند. 

به گزارش فارس؛ در بخش دیگری از این نشست رضوانی، معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش چند توصیه و نکته بهداشتی و پلیسی را جهت حفظ سلامت جسمی دانش آموزان در جامعه بیان کرد.

انتهای پیام/88003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول