اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خواستار شد

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اشتغال‌زایی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه و ایجاد اشتغال در گچساران لازم و ضروری است.

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اشتغال‌زایی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست شورای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد اشتغال، اظهار داشت: متأسفانه در خصوص بخش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گچساران، مشکلات و موانعی وجود دارد که سبب عدم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده است.

وی افزود: حمایت و همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از سوی همه ارگان‌ها از جمله بانک‌ها به ویژه مردم گام مهمی در راستای توسعه و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زا است.

فرماندار گچساران، افق دید پایین در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از ایرادات عدم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و متذکر شد: در شهرهای بزرگ کشور سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری کلان اقدام به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف می‌کنند، در صورتی که اگر در گچساران کسی قصد این ‌کار را داشته باشد، به نوعی مورد قضاوت برخی افکار حاشیه‌ای در بحث میزان سرمایه و راه کسب آن مواجه می‌شود.

رحیمی ادامه داد: در سال 93 اولویت کار با اختصاص بودجه به پروژه‌های بالای 60 درصد بوده و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی لازم و ضروری است.

وی با تأکید مجدد بر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در امر توسعه و اشتغال در گچساران، یادآور شد: همه باید دست در دست هم گذاشته و با حمایت از افراد سرمایه‌گذار همچنین شناسایی سرمایه‌گذاران مستعد و معرفی قابلیت‌های گچساران، آنها را در این امر ترغیب و تشویق کنیم.

فرماندار گچساران، نداشتن تخصص و مطالبات مردم برای اشتغال در مشاغل خدماتی را از جمله ایرادات وضعیت اشتغال در این شهرستان عنوان کرد.

رحیمی در پایان با اشاره به شرح وظایف اعضای کارگروه اشتغال، حضور چهار مرکز کاریابی و اشتغال در گچساران به همراه ارائه گزارش از عملکرد این مراکز را در جلسه کارگروه اشتغال آینده خواستار شد.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول