اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

نیروی انتظامی ایلام در برقراری سلامت استان در تلاش است

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: سلامتی جامعه توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و نیروی انتظامی در این راستا در تلاش است.

نیروی انتظامی ایلام در برقراری سلامت استان در تلاش است

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه انتظامی با تدابیر اندیشیده شده در راستای برقراری سلامت جامعه به منظور رسیدن به توسعه پایدار در تلاش است.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا برنامه‌های سلامت محور در سطح ناجا از جمله نیروی انتظامی استان ایلام بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخورداری از نیروی انسانی شاداب، سالم و توانمند در هر بخشی از کارها نیازی اساسی است، ادامه داد: این مهم تنها در پرتو توجه به امر سلامت و بهداشت تحقق خواهد یافت که باید مد نظر باشد.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه سبک زندگی سالم باید برپایه آموزه‌های اسلامی و سیره پیشوایان دینی باشد، اضافه کرد: توجه به این مهم در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد.

سماواتی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از خدمات پلیس در راستای ارتقاء سطح سلامت روحی و روانی و جسمی مردم است و در این راستا برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: فعالیت‌های تخصصی ویژه‌ای توسط پلیس به مردم ارائه می‌شود که به جهت سالم سازی جامعه است. ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم از جمله فعالیت‌‌های تخصصی پلیس است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در فروردین ماه امسال به 765 مراجعه کننده خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی ارائه شد و بیش از 73 درصد مراجعه کنندگان قبل از تشکیل پرونده در مراجع قضایی به مصالحه و سازش رسیده است.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول