اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نیروی انتظامی بیرجند در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا خبر داد

دستگیری 517 نفر در ارتباط با قاچاق کالا در بیرجند

نماینده نیروی انتظامی بیرجند در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند گفت: در سال گذشته 517 نفر در ارتباط با قاچاق کالا در بیرجند دستگیر شدند.

دستگیری 517 نفر در ارتباط با قاچاق کالا در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا صالحی پیش‌از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال گذشته 2 هزار و 609 قلم لوازم آرایشی توسط ماموران نیروی انتظامی بیرجند کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این‌که همچنین در سال گذشته 3 هزار و 633 قلم کالای دارویی در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال گذشته 413 قلم و در شش ماهه دوم سال گذشته 3 هزار و 220 قلم مواد دارویی توسط نیروهای انتظامی بیرجند کشف شده است.

نماینده نیروی انتظامی بیرجند در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیرجند اذعان داشت: در طی سال گذشته 47 دستگاه صوتی و تصویری و 6 دستگاه موبایل قاچاق در بیرجند کشف شده است.

صالحی ادامه داد: همچنین در این مدت 61 دستگاه لوازم خانگی و یک‌هزار و 132 مورد لوازم یدکی که به صورت قاچاق وارد بیرجند شده بود توسط نیروهای انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 56 هزار و 180 نخ سیگار قاچاق در بیرجند کشف شده است، یادآور شد: همچنین در این مدت 79 هزار و 941 لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای انتظامی کشف شده است.

نماینده نیروی انتظامی بیرجند در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: طی سال گذشته در بخش احشام، 284 راس گوسفند و 38 نفر شتر قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

صالحی افزود: همچنین در مدت ذکر شده 74 کیلوگرم چای قاچاق و 95 هزار و 919 قلم موارد خوراکی در بیرجند توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی به تعداد دستگیر شدگان در ارتباط با قاچاق کالا و ارز در طی سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این ارتباط 517 نفر دستگیر شدند.

نماینده نیروی انتظامی بیرجند در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در سال گذشته بیش‌از 21 تن میوه و 22 تن فرآورده‌های چوبی قاچاق در شهرستان کشف و ضبط شده است.

صالحی به رتبه‌های کشفیات کالاهای قاچاق در بیرجند طی سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: به ترتیب دخانیات، پارچه و البسه، میوه و کمپوت، لوازم آرایشی و بهداشتی، آرد و احشام بیشترین رتبه‌ها را در آمار کشفیات قاچاق در این مدت داشته‌اند.

انتهای پیام/22481/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول