اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تصویب طرح دو فوریتی در مجلس

500 میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه کشاورزی تزریق می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی از محل منابع خسارت‌ها و مدیریت بحران کشور حداقل 500 میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه کشاورزی تزریق می‌شود.

500 میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه کشاورزی تزریق می‌شود

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حدود خساراتی که امسال و سال گذشته بارش برف به بخش کشاورزی کشور وارد کرده، هنوز برآورد دقیق نشده، ولی پیش‌بینی ما این است که بالای دو هزار میلیارد تومان حداقل خسارتی است که به کشاورزی کشور وارد شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون ریالی به این بحث اختصاص نیافته و همچنان کشاورزان، دامداران و گلخانه‌‌داران منتظر هستند که چه تصمیمی گرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت یک مصوبه‌‌ای مطرح کرده است تحت عنوان اینکه برف جزو خسارات صندوق بیمه محسوب شود، این طرح خوبی است، ولی نتیجه‌ای برای کشاورزان نداشته و ریالی در این بحث پرداخت نشده است.

رجایی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان طرحی را تهیه کرده‌اند که روز چهارشنبه به صورت دو فوریتی مطرح می‌شود و اگر این طرح مصوب شود، از محل منابع خسارت‌های کشور و مدیریت بحران به منظور جبران بخشی از خسارت‌های سرمازدگی حداقل 500 میلیارد تومان دیگر به حساب صندوق بیمه کشاورزی اختصاص داده خواهد شد.

وی گفت: در صورت تصویب این طرح توسط مجلس شورای اسلامی و تایید آن در شورای نگهبان ان‌شاءالله فرجی در مباحث مربوط به سرما‌زدگی کشاورزان خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول