اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تنها راه نجات از اقتصاد متمرکز دولتی است

استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تنها راه نجات ما از اقتصاد ناکارآمد دولتی است که همواره مشکلات و نارسایی‌هایی را به دنبال داشته است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تنها راه نجات از اقتصاد متمرکز دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: ما دنبال حل این معما هستیم که چگونه می‌توان یک سرمایه‌گذار را با رغبت و علاقمندی بیشتر جذب بازار کار کرد و از توانمندی او در ایجاد ظرفیتی بارور در عرصه اقتصادی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم مشکلات و موانعی که در حال حاضر در پیش‌روی سرمایه‌گذاران در قالب مجموعه‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات دولتی وجود دارد برطرف کنیم قطعاً مسیر پیشرفت کشور با حمایت از سرمایه‌های بخش خصوصی متحول می‌شود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اثربخشی مدیران بیش از کارآیی آنها ضرورت دارد و لازم است مدیران برای اثربخش شدن تعاملات خود را با مرکز کشور برای جذب اعتبار بیشتر کنند.

خدابخش اضافه کرد: مدیران در این تعامل می‌توانند علاوه بر جذب اعتبارات دولتی در جذب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران نیز تلاش کنند.

وی بیان کرد: پیگیری مدیران در جذب مشارکت سرمایه‌گذاران از جمله اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های بزرگ استان است چرا که اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل پروژه‌های عمرانی استان نیست و نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران هستیم.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی تنها یک درصد از پروژه پتروشیمی اردبیل، یادآور شد: این پروژه تنها کلنگ‌زنی شده و با وجود هزینه 200 میلیارد ریال برای تکمیل آن به 20 هزار میلیارد ریال نیز نیاز است.

انتهای پیام/62004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول