اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تفرش خبر داد

کلاهبرداری میلیونی با وعده سفر خارجی در تفرش

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: فردی که با وعده مشارکت در سرمایه‌گذاری و سفر خارج از کشور اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان تفرشی کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری میلیونی با وعده سفر خارجی در تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سیروس دالوند اظهار داشت: در هفته گذشته شهروند تفرشی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان اظهار داشت که مبلغ 140 میلیون ریال توسط فردی شیاد از وی کلاهبرداری شده است.

وی تصریح کرد: شخص شاکی در صحبت‌های خود به ماموران انتظامی گفت؛ سال گذشته با شخصی در سطح شهرستان آشنا شدم که اذعان داشت می‌تواند با سرمایه‌گذاری خارجی، سود قابل توجهی به دست آورد و من نیز با اطمینانی که به وی داشتم مبلغ 140 میلیون ریال بدین منظور در اختیار وی قرار دادم.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش ادامه داد: شاکی اضافه کرد؛ با توجه به اینکه من گذرنامه نداشتم قرار شد که وی گذرنامه را برایم آماده کند تا من بتوانم به این سفر خارجی بروم که در لحظه خروج از کشور متوجه شدم گذرنامه‌ای که در دست من قرار دارد، جعلی است و از من کلاهبرداری شده است.

دالوند افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کاراگاهان پلیس شهرستان قرار گرفت و حین رسیدگی به پرونده سه نفر دیگر از شهروندان نیز که به این شکل از آنها کلاهبرداری شده بود، شناسایی شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و بعد از چند روز، وی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و به کلاهبرداری مبلغ 550 میلیون ریال از 4 شهروند تفرشی با وعده سرمایه‌گذاری خارجی، سفر خارج از کشور و جعل گذرنامه برای آنان اعتراف کرد.

به گفته وی متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/87002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول