اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

کلاهبرداری از زوج‌های بی‌بضاعت با کارت جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: دو برادر که با جعل کارت شناسایی متعلق به انجمن مددکاری و حمایت از ازدواج زوج‌های بی‌بضاعت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

کلاهبرداری از زوج‌های بی‌بضاعت با کارت جعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،  حسن یاردوستی در خصوص یک فقره کلاهبرداری اظهار کرد: ماموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه خود به دو نفر که با در دست داشتن تعدادی قبض به در منازل مردم مراجعه می‌کردند، مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی کارت شناسایی افراد مذکور متوجه شدند آنها کارت شناسایی متعلق به انجمن مددکاری و حمایت از ازدواج زوج‌های بی‌بضاعت را جعل کرده و با نشان دادن آن به مردم اقدام به دریافت کمک‌های مردمی کرده و به این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان که دو برادر 25 و 31 ساله بودند، تعداد 386 برگ قبض مربوط به انجمن مربوطه به همراه مبلغ 860 هزار ریال وجه نقد که از شهروندان دریافت شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان با اعتراف به بزه انتسابی خود،کسب سود و درآمد را انگیزه خود از انجام این کار عنوان کردند.

یاردوستی به شهروندان تاکید کرد: توصیه می‌شود در صورت برخورد با چنین مواردی حتما از طریق  تلفن 110 پلیس را در جریان بگذارند و سعی کنند برای کمک‌های مالی خود به افراد بی‌بضاعت از مجاری قانونی عمل کرده و خودشان به مراجع مربوطه و مراکز معتبر و موسسات خیریه که در این زمینه فعالیت دارند رفته و کمک‌های خود را به آنها ارائه کنند.

انتهای پیام/63012/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول