اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ممنوع است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: براساس ابلاغیه وزارت بهداشت جذب هرگونه نیروی انسانی ممنوع است.

جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، محسن اعرابی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه هفته سلامت میاندورود با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مرکز بهداشتی درمانی درمان بستر شهر سورک و همچنین درمانگاه بخش گهرباران اظهار داشت: مرکز درمان بستر شهر سورک در میاندورود یک مرکز درمانی شبانه‌روزی است که بیماران نیازمند مراقبت را تا شش ساعت تحت نظر نگه می‎دارد.

وی با اشاره به وجود موانع اعتباری و تنگناهای بودجه‌ای در ماه‌های گذشته افزود: براساس قراردادی که یکی از خیران با شبکه بهداشت منعقد کرده است وی قبول کرد تمامی هزینه‌های ساخت این مرکز را اهدا کند.

اعرابی از افتتاح این مرکز در دهه فجر سال جاری خبر داد و در مورد مشکلات به‌وجود آمده برای استقرار مناسب اورژانس در بخش دورافتاده گهرباران اظهار داشت: بحث اورژانس در محدوده اختیارات من نیست اما براساس ابلاغیه وزارت بهداشت جذب هرگونه نیروی انسانی ممنوع است اما دانشگاه در حال تلاش برای گرفتن مجوزهایی در این زمینه است که در این صورت اقدام می‌شود.

اعرابی در مورد مرکز بهداشتی درمانی روستای طبقده مرکز بخش گهرباران نیز از کلنگ‎زنی مرکز بهداشتی این منطقه در هفته سلامت خبر داد و افزود: درمانگاه فوق یک درجه یک و شبانه‎روزی است که مراجعات زیادی را به نقاط دیگر کاهش می‌دهد.

این مسئول گفت: مرکز درمانی طبقده با مشارکت خیران، دانشگاه و وزارت بهداشت ساخته و براساس هدف‏گذاری دانشگاه بین یکسال تا 1.5 سال دیگر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت اظهار داشت: مردم و بخش‎های مختلف باید همه با هم کمک کنیم تا در سایه یاد گرفتن اصل مهم خود مراقبتی و بالابردن آگاهی و دانش مردم اهداف بهداشت محقق شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: برای تحقق شعار امسال هفته سلامت همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی مورد نیاز است.

انتهای پیام/86021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول