اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی یک کارگروه کارشناسی

تصادفات کهگیلویه و بویراحمد تجزیه و تحلیل می‌شود

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از تجزیه و تحلیل علل وقوع تصادفات در این استان خبر داد.

تصادفات کهگیلویه و بویراحمد تجزیه و تحلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی رحیمیان در جمع خبرنگاران تشکیل اولین کمیسیون تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد را اقدامی مؤثر برای کاهش تصادفات دانست.

وی گفت: در این جلسه که با حضور تمام اعضای این کمیسیون تشکیل شد پس از بحث و تبادل نظر اعضا مقرر گردید یک کارگروه کارشناسی از تمام دستگاه‌ها تشکیل و نسبت به تجزیه و تحلیل تصادفات و ارائه آمار و اطلاعات لازم به منظور تعیین وظایف هر کدام از اعضا تهیه و در اختیار کمیسیون قرار گیرد.

رحیمیان همچنین به لزوم نصب سیستم هوشمند در محورهای مواصلاتی و نقش آن در کاهش تصادفات جاده‌ای و همچنین کمبودهای موجود در این زمینه اشاره کرد.

وی تامین اعتبار جهت راه‌اندازی و تجهیز محورهای مواصلاتی استان به سیستم‌های کنترلی هوشمند جهت کاهش سوانح و سلامت مسافرین را از عوامل اصلی در کاهش تلفات برشمرد.

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با تحلیل مناسب آمار و رفع عوامل موثر در تصادفات بتوانیم شاهد کاهش چشمگیر تصادفات باشیم.

وی ابراز داشت: به دلیل کم‌عرض بودن جاده‌ها و همچنین کمبود بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها در این استان که نسبت به میانگین کشوری کمتر است ناچار به استفاده از سیستم‌های هوشمند هستیم.

سرپرست اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از آمادگی این دستگاه در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت و افزود: ما نیز به نوبه خود برای اجرای وظایف محوله آمادگی کامل را داریم.

این مسئول افزود: یکی از ارکان مهم در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سیستم حمل و نقل در کشور است که برای اجرای منظم این طرح تمهیدات لازم در اداره ‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول