اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

کاهش 31 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای طرح‌های ایمنی، هماهنگی نیروهای امدادی و استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در سطح راه‌های استان اصفهان، کاهش 31 درصدی تصادفات منجر به فوت را در جاده‌های استان اصفهان به همراه داشت.

کاهش 31 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده با اشاره به اقدامات موثر راه و شهرسازی و تمام دستگاه‌های امدادی در خدمات‌رسانی به موقع به مسافرین نوروزی اظهار کرد: راه‌های استان اصفهان با 25 هزار کیلومتر راه همسنگ در وسعت و پهناوری 107 هزار متر‌مربع وظیفه خطیری در ایمن‌سازی محورها دارد که از اهم وظایف این اداره کل است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای ایمنی، این اداره کل با انجام اقدامات ویژه‌ای نظیر لکه‌گیری، خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، تأمین روشنایی، بخشنده کردن و اصلاح شیب شیروانی و نصب تابلو و گاردریل در خدمت رسانی به مسافرین نوروزی کوشا بوده است.

وی عملکرد شبانه‌روزی راهداران زحمت‌کش در جاده‌های استان اصفهان در طول نوروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس آمار دستگاه‌های تردد شمار در نوروز امسال یک و هفت دهم افزایش سفرهای غیر باری نسبت به مدت مشابه را در راه‌های استان اصفهان داشته‌ایم که راهداران با گشت‌زنی‌های مستمر و حضور شبانه‌روزی خود در طول ایام نوروز خدمت رسان مسافرین نوروزی بوده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از کاهش بیش از 31 درصدی تصادفات و تلفات ناشی از رانندگی در سطح جاده‌های استان اصفهان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: با همکاری تمامی دستگاه‌های امدادی نظیر پلیس‌راه، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس، هلال احمر و حمایت استاندار و شورای ترافیک استان و استقرار 20 ایستگاه امنیت و سلامت در سطح راه‌های استان اصفهان در نوروز امسال شاهد کاهش 31 درصدی تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم که در کل کشور کم‌نظیر است.

وی به تاکید فرمانده راهور کشور در حفظ و تداوم این همکاری‌ها و برقراری ایستگاه‌های امنیت و سلامت در طول سال به ویژه سفرهای تابستانی اشاره کرد و گفت: این اداره کل با پشت سر گذاشتن راهداری نوروزی در حال برنامه‌ریزی و برقراری تردد ایمن و روان در سفرهای تابستانی می‌باشد که در همین راستا در 6 محور اصلی استان و تمام شهرستان‌ها طرح جامع ایمنی اجرا می‌گردد.

محمودزاده در خصوص طرح جامع ایمنی راه‌ها گفت: این اداره کل بر اساس تجربیات و برنامه‌ریزی‌های مدون سالیانه در ارتقای ایمنی راه‌ها، طرحی را به عنوان طرح جامع ایمنی در کل استان در حال اجرا دارد که بر اساس این طرح کلیه شهرستان‌ها با استفاده از مشاورین و کارشناسان ذی‌صلاح نقاط پرحادثه و عیوب راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی را شناسایی و تا قبل از آغاز سفرهای تابستانی نسبت به رفع این نقاط اقدام می‌نمایند.

انتهای پیام/2301/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول