اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان:

دیدگاه غرب منزلت زنان را پایین آورده است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان گفت: دیدگاه غرب منزلت زنان را پایین آورده است، حال آنکه زن در تفکر دینی حائز اهمیت و جایگاه والایی است.

دیدگاه غرب منزلت زنان را پایین آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی نقی تهرانی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد کوثر ویژه اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: رسانه‌ها باید مباحث دینی و معنوی را در کنار پوشش مسائل اجتماعی و اقتصادی مدنظر قرار دهند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان افزود: در حالی که دنیای استکبار از زنان استفاده ابزاری کرده و جایگاهی واقعی برای آنها قائل نیستند، دین اسلام برای زنان جامعه ارزش و مقام والایی قائل است.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان غرب در مورد زنان کاملا سیاسی و حساب شده است، ابراز داشت: اما مسیر گفتمان آنها به سمت سراشیبی سقوط، انحطاط است.

تهرانی‌زاده ادامه داد: از دیدگاه اسلام هر یک از زن و مرد به لحاظ خلقت، ویژگی‌های خاصی دارند، اما از لحاظ حقوق انسانی و اجتماعی و ارزش‌های معنوی و سیر تکامل معنوی، هیچ تفاوتی ندارند.

وی در ادامه «تقویت نهاد خانواده» و «تکریم و احترام زنان در خانه» را دو مسئله مهم و فوری در جامعه دانست.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون افزود: اصحاب رسانه باید خدا محوری را در راس امور خود قرار دهند و در پوشش اخبار و انعکاس رویدادها رضایت خداوند را  در نظر داشته باشند.

تهرانی‌زاده در ادامه تشریح سجایای حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و افزود: زنان جامعه امروز باید سیره زندگی این بانونی بزرگوار سر لوحه قرار دهند.

این مسئول گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و آنچه باعث تمایز بین انقلاب ما و انقلاب فرانسه و امثال آن شد همین تحولات فرهنگی است.

‌مراسم «جشن بزرگ میلاد کوثر و تجلیل از اصحاب رسانه» که امروز به همت سازمان بسیج و رسانه در یک کلاس درس برگزار شد، بیشتر به کارگاه توجیهی خبرنگاران مشابه بود و گلایه اصحاب رسانه را در پی داشت.‌‌

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول