اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد

تحویل 800 مورد اشیای گمشده به سازمان تاکسیرانی قزوین

مسئول واحداشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در سال گذشته 800 مورد اشیای گمشده به این سازمان تحویل داده شده است که صاحبان برخی از آنان با مراجعه به سازمان و ارائه مدارک شناسایی اشیای خود را تحویل گرفته‌اند.

تحویل 800 مورد اشیای گمشده به سازمان تاکسیرانی قزوین

سیدمحمد میررحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سازمان تاکسیرانی قزوین صورت می‌گیرد، جمع‌آوری و تحویل اشیای پیدا شده در تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان به صاحبان آنان است.

وی افزود: اشیایی که در تاکسی‌های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی پیدا می‌شود، از سوی تاکسیرانان به واحد اشیای گمشده سازمان تحویل داده می‌شود.

مسئول واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه کرد: در صورتی که اشیای پیدا شده شامل مدارک باشد سعی می‌کنیم در نخستین فرصت ممکن آن‌ها را از طریق سازمان به صاحبانشان تحویل دهیم در غیر این‌صورت چنانچه تعداد قابل توجهی از مدارک جمع‌آوری شود از طریق پست به صاحبان آنان تحویل داده می‌شود.

میررحیمی ادامه داد: اگر کیفی حاوی مدارک معتبر از قبیل شناسنامه و یا کارت ملی به سازمان تحویل داده شود، مدارک در سازمان نگهداری شده و کیف را با برچسبی که شماره تماس سازمان روی آن درج شده از طریق پست به آدرس فرد ارسال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: صاحب مدارک پس از دریافت کیف می‌تواند به منظور دریافت بقیه مدارک خود با در دست داشتن کیف و مدارک شناسایی معتبر به سازمان مراجعه کرده و مدارک خود را از واحد اشیای گمشده تحویل بگیرد.

مسئول واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: اشیایی که نشانه‌ای در آنها وجود ندارد تا از طریق آن به صاحبش دسترسی پیدا کنیم بنا به فتوای مراجع تقلید به مدت یک سال در سازمان نگهداری می‌شود تا اگر صاحب شی پیدا شد با دادن نشانی آن را تحویل بگیرد.

میررحیمی گفت: در صورتی که پس از گذشت یک سال کسی سراغ شی تحویل داده شده به واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی را نگرفت، اشیا پس از تنظیم صورت جلسه به کمیته امداد امام خمینی تحویل داده می‌شود.

وی در خصوص گوشی‌های موبایلی که به واحد اشیای گمشده سازمان تحویل داده می‌شود، بیان کرد: مالک گوشی باید با در دست داشتن کارتن گوشی و یا پوکه سیم کارت و کارت ملی به این واحد مراجعه کرده و پس از بررسی مدارک وی گوشی موبایل به وی تحویل داده می‌شود.

مسئول واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: در صورتی که پس از گذشت مدت زمان بیش از یک سال کسی سراغ گوشی موبایل تحویل داده شده به واحد اشیای گمشده سازمان را نگرفت، گوشی موبایل به ستاد اجرایی فرمان امام راحل تحویل داده می‌شود.

میررحیمی اضافه کرد: گوشی‌های موبایلی که به واحد اشیای گمشده سازمان تحویل داده می‌شود روشن می‌گذاریم چون بیشتر افراد در صورت گم کردن گوشی موبایل با همراه خود تماس می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات شهرشناسی و توجیهی که برای رانندگان تاکسی برگزار می‌شود، سعی می‌کنیم اطلاع‌رسانی لازم در خصوص تحویل اشیای گمشده به مسئول این واحد داشته باشیم تا در صورت پیدا شدن شی‌ در تاکسی ظرف مدت حداکثر 48 ساعت به سازمان تحویل دهند.

مسئول واحد اشیای گمشده سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به این واحد پیگیر اشیای گمشده خود باشند، یادآور شد: شهروندان اطمینان داشته باشند که اگر در ترددهای خود از تاکسی‌های تحت نظارت سازمان استفاده کنند در صورتی که اشیا و یا مدارک خود را در تاکسی فراموش کنند، رانندگان تاکسی آن را به واحد اشیای گمشده سازمان تحویل می‌دهند.

انتهای پیام/77010/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول