اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

پیروی زنان جامعه اسلامی از سیره فاطمی ضرورت دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام روز میلاد حضرت زهرا (س) و امام را گرامی داشت و اعلام کرد: پیروی زنان جامعه اسلامی از سیره فاطمی و پاسداری از فضیلت‌ها ضروری است.

پیروی زنان جامعه اسلامی از سیره فاطمی ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: بیستم جمادی الثانی روز میلاد بانویی باشکوه که واجد همه کمالات و عصاره تمامی فضایل  است و شریف‌ترین الگو برای همه عصرها و همه نسل‌های انسان محسوب می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: حضرت زهرا (س) پا به عرصه وجود نهاد تا فرهنگ ناب و روح بخش فاطمی را با محوریت معبود و حمایت از رسالت نبوی و دفاع از ولایت علوی را به ارمغان آورد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: همچنین این روز بزرگ که سالروز ولادت مجد قرن و احیاگر قرآن و اسلام حضرت امام خمینی (ره) نیز هست. فرزند زهرای اطهر که با انقلاب الهی خویش، زمینه توجه به الگوی فاطمی را فراهم آورد که همه شعارهای پوشالی و ظاهرنما و نسخه‌های ناقص معرفت ستیز در برابر آن رنگ باختند.

این بیانیه اضافه می‌کند: امروز زنان ایران اسلامی در پرتوی آموزه‌های حضرت فاطمه زهرا(س) عالی ترین سطح حضور و تأثیر را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و ... به منصه ظهور رسانده و الگوی صحیح زن بودن را به جهانیان ارائه کرد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با تبریک سالروز ولادت نورانی حضرت زهرا(س) ، سرور بانوان جهان و میلاد با سعادت فرزند بزرگوارشان حضرت امام خمینی (ره) و تکریم جایگاه والای مقام مادر و زن، زنان جامعه اسلامی را به پیروی از سیره فاطمی و پاسداری از فضیلت‌ها و حضور آگاهانه در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌کند تا بدین وسیله تداوم بخش راه شهدا باشند.

انتهای پیام/2246/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول