اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

فرزندان خود با نام فاطمه و زهرا را هرگز تحقیر نکنید

امام جمعه لامرد گفت: فرزندانی که فاطمه و زهرا و یا با لقب‌های این بانوی بزرگ نام یافته‌اند، نباید هیچ‌گاه توسط خانواده‌ها تحقیر یا کوچک شمرده شوند.

فرزندان خود با نام فاطمه و زهرا را هرگز تحقیر نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر که در مصلی بزرگ الغدیر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن میلاد کوثر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ لامرد نامگذاری دختران به لقب‌های مبارک و بزرگ فاطمه زهرا(س) توسط خانواده‌ها در این شهرستان است.

امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه مادران حق بسیاری بر گردن فرزندان و پس از آن جامعه دارند و همچنین شناختن شخصیت و فضیلت‌های حضرت فاطمه زهرا(س) کار بسیار مشکلی است گفت: نباید فقط حضرت فاطمه زهرا(س) را با مظلومیت شناخت چراکه شخصیت و فضیلت‌های این بانوی بزرگ نیز بسیار بالا است.

هاشمی شهیدی ادامه داد: کوثر نبی مکرم اسلام افتخار تاریخ است و فرزندانی که فاطمه زهرا و یا با لقب‌های این بانوی بزرگ نام یافته‌اند، نباید هیچ‌گاه توسط خانواده‌های خود تحقیر یا کوچک شمرده شوند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به اینکه امروز دشمن کلمه به کلمه سخنان مقام معظم رهبری را تجزیه و تحلیل می‌کند ابراز داشت: کشور ما از لحاظ مختلف دارای ویژگی‌های بسیاری است.

وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا است و در درجه بسیار بالایی قرار دارد.

هاشمی شهیدی تصریح کرد: اگر تلاش‌های جان‌برکفان نیروهای نظامی و امنیتی نبود شاید امروز این‌چنین امنیت پایدار در سطح کشور حکم‌فرما نمی‌شد که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول