اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

10 هزار فرصت شغلی ویِژه کارورزی در مازندران ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه سیاست‌های کلی توسعه اشتغال به استان‌ها ابلاغ شد، گفت: 10 هزار فرصت شغلی برای کارآموزان مازندران ایجاد می‌شود.

10 هزار فرصت شغلی ویِژه کارورزی در مازندران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزای فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی سال جدید در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری، اظهار داشت: در جهت تحقق سیاست‌های دولت، بسته‌های سیاستی توسعه اشتغال را به‌زودی تدوین می‌‌کنیم. 

وی افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همه استان‌ها ابلاغ کرده است باید بسته سیاستی اجرایی توسعه اشتغال پایدار را برای سال 93 تدوین کنیم که این امر نیازمند برگزاری جلسات تخصصی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در بخشی از جلسه مصوبات چهارمین کارگروه اشتغال که با حضور ریاست جمهوری برگزار شد را قرائت کرد و یادآور شد: در این جلسه برای طرح مشاغل خانگی 292 میلیارد تومان برای مازندران تصویب شد که قرار است توسط بانک‌های عامل پرداخت شود.

 وی ادامه داد: سیاست‌های مدونی برای زمان‌بندی تعهدات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تدوین شود.

این مسئول با بیان اینکه در روستاها نیز بحث اشتغال در قالب بانکداری خرد ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته 39 میلیارد تومان از محل مشاغل خانگی پرداخت شده است.

بابایی ساماندهی و به‌کارگیری دانش‌آموختگان در قالب اجرای طرح کارورزی را از دیگر مصوبات  ابلاغی کارگروه اشتغال به استان‌ها عنوان کرد و افزود: 10هزار فرصت شغلی ویژه کارورزی برای مازندران تعریف شده است.

وی تاکید کرد: در این بسته سیاستی باید همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت کنند.

انتهای پیام/2296/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول