اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت جهادی باید در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت جهادی باید در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود.

مدیریت جهادی باید در کشور به یک فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سوم اردیبهشت‌ماه به عنوان روز ولادت شیخ بهایی است، اظهار کرد: شیخ بهایی یکی از نابغه‌های بزرگ بوده و به این دلیل هفته اصفهان با روز ولادت این نابغه بزرگ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، اضافه کرد: ما باید با اتکای به رسانه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید در راستای تحقق این امر مهم سهیم شوند، تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها باید عزم ملی را برای مردم بیان کنند و با فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدامات لازم را در راستای تحقق بخشیدن به این مطالبه رهبری انجام بدهند.

وی با بیان اینکه مردم، مسئولان و رسانه‌ها باید در کنار یکدیگر در راستای تحقق شعار سال حرکت کنند، ادامه داد: مدیریت جهادی را باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل کنیم و ما در دوران دفاع مقدس مدیریت جهادی را به صورت مناسب در سطح کشور مشاهده کرده‌ایم.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با حضور در صحنه‌های نبرد یک مدیریت جهادی را از خود نشان داده‌اند، تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تفکر جهادی همراه بوده است و در حال حاضر مردم و مسئولان باید در روش‌های خود در راستای فعالیت در سطح جامعه تجدید‌نظر کنند.

وی با تأکید بر اینکه بوروکراسی در جامعه باید متحول شود، افزود: با توجه به نیاز‌های امروز جامعه باید یک برنامه‌ای را براساس تفکر جهادی در راستای تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در کشور طراحی کنیم و براساس این برنامه در سطح جامعه فعالیت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید روحیه کار بالا با توقع کم را در جامعه تقویت کنند، متذکر شد: در تمام زمینه‌ها باید از رأس وزارتخانه‌ها یک تفکر جهادی حاکم شود و نیرو‌های متعهد و متخصص برای کشور تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه ما باید استفاده از نیرو‌های مؤمن و متعهد مثل شهید احمدی روشن‌ها، شهید مقدم‌ها و شهید علی محمدی‌ها را در دستور کار خود قرار بدهیم، اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌ها باید از تفکر جهادی و مدیریت جهادی در راستای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

نصراصفهانی با تأکید بر اینکه مسئولان استانی و کشوری باید به وضعیت آب زاینده‌رود رسیدگی کنند، تصریح کرد: امیدواریم که مشکل آب اصفهان با تدبیر دولت برطرف شود و این موضوع از مطالبات مردم از مسئولان امر است.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول