اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مدیریت جهادی بر باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بر پایه باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است.

مدیریت جهادی بر باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دومین جلسه برنامه‌ریزی فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی گفت: بحث عمده نامگذاری امسال به مقوله فرهنگ دینی و دورشدن از خداوند متعال و از دست رفتن بسیاری از فرصت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگ دینی در جامعه اسلامی متوجه است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در مقام لبیک‌گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری باید یک حرکت جدی و جهادی از خود نشان دهد و با یک نگرش وظیفه‌مندانه وارد میدان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: امسال باید در راستای تحقق شعار سال 93 روال حرکت فرهنگی در کشور تغییر کند؛ به دلیل این‌که همان شیوه‌های سابق جوابگوی هجمه فرهنگی دشمن نیست و دغدغه مقام معظم رهبری نیز از همین عدم پاسخگویی حرکت فرهنگی در کشور ناشی می‌شود.

اسکندری گفت: با از دست دادن فرهنگ دینی در جامعه، بستر کار در اختیار دشمن قرار خواهد گرفت و تمام زحمات امام خمینی (ره) و شهدا و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی به هدر خواهد رفت و دشمن بر سر سفره آماده ایران خواهد نشست و استفاده خود را خواهد برد و حتی اجازه استفاده را به مردم نخواهد داد در نتیجه اگر بخواهیم دشمن مسلط نشود باید همه با روحیه جهادی که در جنگ تحمیلی هشت ساله عمل کردیم، اقدام کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به طرح‌هایی که توسط مدیران و کارشناسان این اداره کل متناسب با نامگذاری امسال ارائه شده است بر لزوم بررسی عمیقانه و اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول